nonprofiteer pisze "Banki planuje konkurować z Groupon i LivingSocial przez kupony kierowania i ofert na posiadaczy kart kredytowych w oparciu o ich nawyki zakupowe Znaleźli sposób to zrobić bez naruszania prywatności ustaw finansowych:." Oni "sprzedaży" nawyki zakupowe tym samym sposób Facebook "sprzedaje" danych osobowych o użytkownikach:. w sieci Jest to zręczna prywatności obejść Tak jak Facebook umożliwia reklamodawcom szczególnie ukierunkowanych niektórych rodzajów użytkowników na podstawie ich informacji o profilu (bez faktycznego pod warunkiem, że informacje o profilu do reklamodawców. .), banki planu, aby umożliwić reklamodawcom, aby wysłać oferty i kupony dla swoich klientów na podstawie tego, co kupiłem przed ten sposób żadnych danych użytkownika rzeczywiście opuści sieci - zamiast, okazje wpisz sieci każdym razem, gdy klient kas w sprawie. jeden z tych transakcji, bank pobiera prowizję. "
Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz