sobota, 2 lipca 2011

E-Commerce: Beyond The Metrics

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/blFJN0Y6n_g/:

Gautum Gupta jest wspólnikiem w General Catalyst Partners, gdzie koncentruje się na usługach finansowych, firm IT, usług konsumpcyjnych i nowych mediów. Możesz iść za Nim @ gRamblings .

Na wszystkie emocje w handlu w tych dniach, nie było tylko kilka naprawdę dużych zmian w ciągu ostatnich 100 lat. Sears pionierem sprzedaży wysyłkowej katalog sieci jak Walmart duże skonsolidowane detaliczne opakowanie, i Amazon do trybu online zapasów. Po ponad 10 latach wzrostu, e-commerce stanowi jedynie około 8% całkowitego handlu w USA. Oczywiście, mamy długą drogę do przebycia w przenoszenie handlu elektronicznego. Wierzę, że kolejnym krokiem w ewolucji e-commerce, co niektórzy określają jako "społeczne commerce", będzie używać tożsamości klienta i danych, aby lepiej personalizować i obsługi klientów poza to, co Amazon zrobił do tej pory.

Handlowej, zarówno w trybie offline i online, historycznie była w dużej mierze anonimowe i bezosobowe. Offline, klienci wchodzą do sklepów, zobacz dokładnie te same towary, są witani przez pracowników, którzy nie rozpoznają ich, i wszystkie są związane z samych warunkach, na odwrocie każdego zakupu. Online, pióro i papier starego wysyłkowej Katalog zostały zastąpione z menu rozwijanego i pola wyszukiwania. Amazon i innych stron pojawiły się, aby zapewnić klientom czegoś szukali po niskich cenach. Jako uciążliwy jak w internetowym katalogu została, sukces tych sklepów jest mierzone przez trzy i cztery litery skrótów: ". kosztów pozyskania klienta" LTV "wartości życia" i COCA

Jednak zakupów nie może być streszczona w całości przez wskaźniki. Gdy klient wchodzi do sklepu do próby na nowe buty, może czuć wahania nie wiedząc, czy będzie on pasował do jej garderoby. Albo, może ona nieoczekiwanie miejscu parę obcasy z kątem oka, ale czuje się sfrustrowany, aby dowiedzieć się, że para nie jest to co ona oczekuje, a nie w jej dokładny rozmiar, czy umowa jest nie tylko wystarczająco dobre. Tego typu zakupy blokad-psychicznej huśtawki z zamiarem zakupu wahania i frustracji-materii więcej niż metryki w stanie opisać. Kolejny etap w ewolucji w e-commerce będzie uchylać te przeszkody poprzez poznanie tej konkretnej tożsamości klienta i wykorzystując dane ona udostępniła publicznie (jawne i ukryte preferences), aby stworzyć bardziej osobiste doświadczenie handlowe dla niej.

Wiedząc, jej tożsamość nie jest ograniczona do nazwy klienta lub podstawowe informacje demograficzne, ale może również jego rodziny i historii przyjaciół zakupów klienta lubi, styl, preferencji marki i wpływów. W handlu detalicznym kontekście tożsamości pozwala sprzedawcy na budowanie relacji z konsumentem. Gdy Sears sprzedany zegarków za pośrednictwem poczty, aby zbudować zaufanie konsumentów obiecywali klientom, że każdy sprzedawany zegarek będzie dokładne przez co najmniej sześć lat od zakupu lub inny by to naprawić za darmo. Tak jak Sears czy pod koniec 19 wieku, najlepiej sprzedawców online dzisiaj składać obietnic nas: obiecują, aby pokazać i pomóc nam odkryć towar my love (personalizacja), obiecują nam pomóc zdecydować, co kupić (narzędzia), i obiecują, że będziemy zadowoleni przez całe doświadczenie, nawet po kupujemy (usługa).

Fizyczne detalistów działają pod przymusem przestrzeni skończenie półki i musi nadzieję złapać zajęty konsumenta oka. W świecie cyfrowym, z niekończącymi się wybory, naprawdę udane firm excel na pomoc fin konsumentów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz