sobota, 30 lipca 2011

Jak to do cholery jest moja wina?

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/BNZJP5Ec-yo/:

Masz zapewne słyszał o fiasko Airbnb - jest nazwany # ransackgate przez niektórych - to już eksploduje kilka ostatnich dni. Jeśli nie znasz historię, najpierw pokrył go tutaj , a tam jakiś świetny materiał źródłowy z kobietą, która w domu został splądrowany i obrabowany tutaj i tutaj .

Dzisiaj Y Combinator założyciel (i inwestora Airbnb) Paul Graham napisał to :

Właśnie dowiedziałem się więcej o tej sytuacji, i okazuje się, Airbnb została oferowanie go naprawić, od samego początku. Od początku dali płacić za jej nowego miejsca i nowych rzeczy, a cokolwiek innego chciała.

Historia Arrington napisał wczoraj o Airbnb nie oferuje pomoc to bzdury. Zapytał, rzecznik firmy, co Airbnb robi jej pomóc. Rzecznik, kto by powiedzieli ich prawników, że nie może wdawać się w szczegóły na ten temat ze względu na precedens, powiedział: "Nie mogę komentować." Więc Arrington, w typowych Arrington mody powiedział: "No chyba, że ​​powiesz ja mam zamiar napisać, że nie jesteś gotów zrobić wszystko dla niej. "I zrobił. Naprawdę nie cool.
Rozmawiałem z chłopakami Airbnb i czynią już wszystko, co mają robić, aby pomóc tej kobiecie.

Nawet jeśli nie wierzą, że są mili faceci (których są one wśród najpiękniejszych wszystkich ludzi mamy finansowane), czy naprawdę myślą, że są tak głupi, że nie zdają sobie sprawy, że nie warto zły PR zaoszczędzić pieniądze i wysiłek w tej sytuacji?

Kilka myśli:

1. Co do cholery?

2. Airbnb Christopher Lukezic powiedział w środę, że firma nie była odpowiedzialna za straty EJ to, że są one po prostu serwis, który mecz ludzi i że pomagali policji znaleźć ludzi, którzy to zrobili. To było na płycie, i jest to apel, my e-mailem o pierwszej. Nie brałem go przez zaskoczenie. I czytam to z powrotem do niego, zanim napisałem.

3. Paul Graham mówi, zamiast "rzecznik, kto by powiedzieli ich prawników, że nie może wdawać się w szczegóły na ten temat ze względu na precedens, powiedział:" Nie mogę komentować. "Więc Arrington, w sposób typowy dla Arrington mówi" No chyba, że możesz mi powiedzieć, mam zamiar napisać, że nie jesteś gotów zrobić wszystko dla niej. "I zrobił. Naprawdę nie cool.

To kłamstwo. To co powiedział to, co napisałem w nie. 2 powyżej, i co było w oryginalnym post.

4. Po opublikowaniu tego postu, Airbnb Brian Chesky zadzwonił do mnie i aktualizowane, które po jego komentarzy, wspominając, że nie było pewne nieporozumienie. I retweeted, że istnieje ważna aktualizacja, i ​​dodał, śmiały nagłówka na górze postu wspomnieć o aktualizacji.

5. Następnie dodałem kolejną aktualizację, e-mail z Lukezic. I kolejna aktualizacja wskazując postu gości przez Chesky w tej sprawie. Absurdem jest myśleć, że składa się oświadczenia, że ​​Lukezic się do mnie w naszej pierwszej rozmowie. Nie było nawet bardzo istotne dla historii.

6. Chesky wielokrotnie dziękował mi za aktualizacje przez email i przez telefon. Jeśli Lukezic chce publicznie nazwać mnie kłamcą, on powinien to zrobić bezpośrednio.

7. Widziałem to dokładnie zachowanie przed z rzeczy Scamville kilka lat temu.

Prawdziwym problemem nie jest jakaś mixup w komunikację jest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz