zacharye pisze ten fragment BGR: "Research In Motion jest w środku jakąś dużą zmianę w każdym znaczeniu tego słowa publicznie, firma przedstawiając bardzo defensywny obrazu - taki, który jest bardzo lekceważąco, jakby RIM jest opłacalna i. klasie, a media z linii do krytykowania jej działalności, jak inwestorów. Wewnętrznie jednak nie jest to zupełnie inna historia do opowiedzenia. To historia wypełniona postawy, zarozumialstwo, ostre spory między zespołem wykonawczym i Co- prezesów i paranoi. ... trzyletniego planu dla produktów RIM koncentruje się na dopracowaniu technologii komórkowych już wydany, a nie patrząc na którym, aby dodać nowych istotnych komponentów pojazdu lub starając się zidentyfikować, a nawet kształt przyszłych trendów. "Jeden z głównych powodów, RIM brakowało znaku przeglądarce została dlatego, że byli zawsze dumni z tego, jak mało wykorzystanie danych użytkownik będzie używać "były szef powiedział." Nie było żadnego planu trzyletniego w RIM. "
Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz