piątek, 29 lipca 2011

Ofiara Airbnb mówi ponownie: Bezdomni, Scared i zły

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Fy7fMeBOCwY/:

Wczoraj pisaliśmy o "EJ" kobieta, która miała San Francisco apartament burglarized i zniszczone przez kogoś, kto wynajął ją do domu na tydzień przez Airbnb.

Było trochę zamieszania, jak Airbnb był i jest do czynienia z sytuacją. Zobacz aktualizacje tego postu powyżej, a prezes Brian Chesky w postu tutaj na TechCrunch później wczoraj rozmawiać o tej sytuacji.

Zdarzenie miało miejsce, co jest strasznym ciosem dla reputacji firmy. Wydaje się, że zamieszanie wokół tego, czy Airbnb zrekompensuje jej za straty. Firma początkowo nie powiedział, to powiedział, że tak, i wyjaśnił, że złożył propozycję w ubiegłym miesiącu, kiedy to się stało, a nie w odpowiedzi na burzę PR wczoraj.

I EJ zdawały się potwierdzać, że w jej początkowej po 29 czerwca, trzy dni po powrocie do domu, mówiąc:

I byłoby błędem gdybym nie zatrzymał się tutaj podkreślić, że zespół obsługi klienta w airbnb.com był cudowny, dając tej zbrodni ich pełną uwagę. Mają one nazywane często, wyrażając współczucie, wsparcie i autentycznej troski o moje dobro. Mają zaoferował mi pomoc odzyskać emocjonalnie i finansowo, i pracują z SFPD do śledzenia tych przestępców.

Ale nowy post wczoraj późno , EJ mówi, że po 30 czerwca firma była znacznie mniej przyjazny wobec niej. Więcej ostatnich komunikatów, mówi, miały na celu uzyskanie jej usunąć post, lub napisać coś nowego tonem bardziej pozytywne.

29 czerwca wysłałem moją historię, a 30 czerwca co oznacza ostatni dzień usłyszałem od zespołu obsługi klienta o mojej sytuacji. W rzeczywistości, moja mianowany "współpracy" z Airbnb zatrzymał kontaktowania się ze mną w sumie zaledwie trzy dni po zgłosiłem przestępstwo, 25 czerwca, z powodów, które są mi nieznane. Słyszałem nic z nią od.

I na blogu mojej opowieści, a wszystkie tego rodzaju i podtrzymujące ludzie po prostu ... zniknął.

I od 30 czerwca? Tego samego dnia otrzymałem osobisty telefon od jednego z założycieli Airbnb. Mieliśmy długą rozmowę, w której wskazał on o znajomości (wcześniej wspomniano) osoba, która została zatrzymana przez policję, ale nie mógł omówić szczegóły lub tych poprzednich przypadkach ze mną, jako dochodzenia. Potem zwrócił się do swoich obaw o moim blogu, i potencjalnie negatywny wpływ może mieć na jego rozwój firmy i bieżącej rundy finansowania. Podczas tej rozmowy i wiadomości potem on poprosił mnie zamknąć blog całkowicie lub ograniczyć dostęp, a kilka tygodni później, zasugerował, że aktualizacja bloga z "twist" dobrych wiadomości, tak aby "wypełnić [s] historię ".

Od 30 czerwca tego współzałożycielem był jedyną osobą na Airbnb, od którego otrzymałem sporadyczny kontakt na temat mojej sytuacji, jego komunikaty skierowane przede wszystkim na moim blogu i jego aktywność na Twitterze. (Uwaga: drugi współzałożyciel nie napisz do mnie po raz pierwszy około 2 w nocy wczoraj, sugerując, że spotkanie przy kawie, kiedy "będzie cieszyć spotkania" mnie on nie pytał na mój obecny stan emocjonalny, moje bezpieczeństwo lub moje samopoczucie.. )

EJ również twierdzi, że nie jest dla niej jasne, że policja ma osoby odpowiedzialne w areszcie. A najgorsze, opowiada o tym, jak jej życie nadal jest zakłócony, a ona obawia się o swoje bezpieczeństwo, ponieważ przestępcy wiedzą prawie wszystko, co o niej po mieszkających w jej domu przez tydzień.

W międzyczasie, nadal jestem przesiedlonych, odbijając między domami przyjaciół, trzymając poduszkę i co z mojej normalności. Spędzam rano przypomnieć koszmary i oddychanie przez ataki paniki, a moje popołudniami szorowania sklepów w mieście pionkiem w próżnej nadziei, że mogę odzyskać część mojego skradzione skarby. Nie czuję anyt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz