piątek, 15 lipca 2011

Study: Sieci reklamowe niedotrzymania Do-Not-Track

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/k--0ifsGnGk/Study-Ad-Networks-Not-Honoring-Do-Not-Track:
itwbennett pisze: "Według nowego badania z Centrum Uniwersytetu Stanforda dla Internet Society, prawie połowa Network Advertising Initiative (NAI) członków, dyrektor Stanford studiował w lewo tracking cookies w miejsce, gdy użytkownik sieci zrezygnowali z reklam. NAI powiedział, że bez konsensusu, co do-not-track oznacza, sieci reklamowych w dalszym ciągu gromadzić dane w interesach innych niż świadczenie ukierunkowane reklamy. "Pod samoregulacji NAI kod, firmy zobowiązały się do zapewnienia zrezygnować z korzystania z danych w trybie online za on-line zachowania celach reklamowych, "Curran powiedział." Ale kod NAI uznaje również, że firmy często nie potrzeba dalszego gromadzenia danych z powodów operacyjnych, które są oddzielone od kierowania reklam w oparciu o użytkownika zachowania w Internecie. "

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz