środa, 6 lipca 2011

Xbox Live Indie Walka Gry dla rentowności

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/nO79PCBKoDc/Xbox-Live-Indie-Games-Struggle-For-Profitability:
Artykuł na przeciwstawne blog Thumbs bada Xbox Live Indie gospodarki Gry, uznając, że deweloperzy mają problemy ze znalezieniem wystarczającej ilości pieniędzy, aby uzasadnić dalsze prace z platformą. Cytując: ". Jeśli chcesz opublikować gier konsoli, nie ma łatwiejszą drogę niż Xbox Live Indie programu Games Ale jednocześnie jest to stosunkowo łatwe do uzyskania gry na usługi, trudno, aby ją zauważył Dużo śmieci. na XBLIG, tak bardzo, że grupa programistów połączyły się pod koniec zeszłego roku, by promować tytuły indie jakości. Były historii sukcesu, jak niedawno wydany FortressCraft, które udało się sprzedać 16.000 sztuk w dniu wydania, ale nie są one dokładnie wspólnego. Więc praktycznie bez promocji, i przeciętne zarobki tylko 3800 dolarów za tytuł, dlaczego deweloperzy nadal tworzyć gry na platformę? ... praktycznie wszyscy deweloperzy, z którymi rozmawialiśmy o przeniesieniu na z . platformy Ale wydaje się, by zobaczyć ich doświadczenie jako wartościowe, które w końcu jest częścią punktu XBLIG: to miejsce, w którym praktycznie każdy może stworzyć grę, które można odtwarzać na konsoli Devs prostu trzeba wiedzieć, co oni. "ponownie pakują."

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz