Raporty Gamespot na dyskusji na konferencji Develop 2011, w którym zespół projektantów gier zastanawiali się, czy ostatnie wysokobudżetowe wersje jak Heavy Rain i LA Noire zbyt długo dla typowego gracza smaku. Cytując: "Gracze tracą cierpliwość", powiedział [Alexis Kennedy Failbetter Gry], pytany o własne doświadczenia z Heavy Rain ", więc wiele osób nie dotrzeć do końca i stracić pełnego wpływu historii." Nie był bezpłatny jej narracji albo, kwestionując korzyści opierając grę na długo formie opisowej, takich jak film, w wyniku czego "bastardized" fabuła, która nie dość pracy. ... Lubi gier społecznych i dorywczo , zwłaszcza tanich gier dostępnych w telefonach, zmieniły się oczekiwania najbardziej wymagających graczy, zespół zakończył. Ponieważ gracze płacą mniej pieniędzy, nie mniej należy stworzyć 10-godzinny-plus wrażenia w grach, ponieważ konsumenci nie czują shortchanged ".
Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz