środa, 3 sierpnia 2011

Facebook chce nienarodzonego dziecka

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ZWEhypCvmKk/:
Screen shot 2011-08-02 at 9.37.51 PM

Gdzieś w ubiegłym tygodniu, Facebook odwrócenie przełącznik pozwala dodać nienarodzone dziecko do listy członków rodziny poprzez "Oczekiwane: Child" opcji na profile na Facebooku. Widocznie zbyt wielu rodziców było stworzenie "nielegalnych" fałszywe profile ich jeszcze nie wysiedziany potomstwo - ustawienie ich fałszywego wieku niemowląt do 13, a nie negatywny, co, minimalna Facebook pozwala. Ponadto, nie można prosić o lepszą strategię pozyskiwania nowych klientów, niż się je podłączyć, kiedy jeszcze w łonie matki!

Oczywiście to bardzo ważne wiadomości spowodował trzęsienie ziemi Internet, jak i wstrząsów wtórnych hit mediach głównego nurtu CNN podzielić jego ekran na cztery! Skrzynki (poniżej), więc cztery kobiety, którzy są ekspertami na temat, oświadczając, że jesteś w ciąży można mówić o tym, czy sieci społecznościowej posunął się za daleko. Tymczasem Ameryka jest technicznie dwie wojny.

Ale może w ciąży moms jak dbać o te rzeczy, i takie tam? Chodzi mi o to skąd mam wiedzieć? Moja macica jest obecnie jako jałowe jak poemat TS Elliot. Licząc się rzucić nieco światła na ten temat, zapytałem rezydenta TechCrunch ciąży przedstawiciel Sarah Lacy , co myśli o zmianie Facebook, "I nie obchodzi ten temat. Każdy, kto jest zdalnie blisko mnie już wie, że jestem w ciąży ".

Ten koń już opuścił stodołę, rzeczywiście.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz