wtorek, 2 sierpnia 2011

Zapytaj Slashdot: Użycie kodu z Patent wygasł?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/zWTtG2QLffg/Ask-Slashdot-Using-Code-With-an-Expired-Patent:
kruhft pisze: "Byłem niedawno temu niektóre badania genetyczne Programowanie i znalazł biblioteki za pośrednictwem blogu, że wygląda się przydatne. Po patrząc na kod i licencji, stwierdziliśmy, że był to pierwszy fragment kodu, widziałem, że był chroniony patentem, wydane w dniu 19 czerwca 1990 roku. Czytałem, że patenty ostatnich 20 lat, co oznacza, że ​​patent ten kod odnosi się do wygasła. Czy jest jakiś sposób dla mnie mieć pewność, że za pomocą tego kodu jest bezpieczny z patentu troll ataków, jeśli zechcesz z niego skorzystać? Czy pisząc kod zachowaj mnie od naruszania innych patentów, że autor może mieć w odniesieniu do wykorzystania takiego algorytmu? Czy przekazać kod do domeny publicznej po wygaśnięcia patentu? " Uwaga dla użytkowników Chrome: link powyżej ("Biblioteka") działa na mnie w Firefoksie, ale nie w Chrome na Linuksa zgadzam.

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz