wtorek, 20 września 2011

Gdy Czy Abonament Becoming "Rezygnacja W?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/5QV6aa934zQ/When-Does-Signing-Up-Becoming-Opting-In:
AmyVernon pisze: "Ten kawałek z RWW mi do myślenia o tym, czy, po zalogowaniu się na dostęp do witryny, jesteś rzeczywiście podpisanie się mnóstwo spamu od nich. Jednej opt-in jest nadal bardzo popularne, co Zauważyłem, bo często zaznacz pole wskazujące Nie chcę, e-maili od firmy lub wydawcy. I zawsze zakładać, że dając mojego prawdziwego adresu e-mail oznacza, że ​​jestem dostanie spam typu e-maili od kogo. Wciąż zaskakuje mnie, że większość ludzi nie Ale to budzi dobre pytanie:. "? aktualizacje" Czy nie można zarejestrować się w coś bez automatycznie podpisaniu się na niekończących się strumień "

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz