piątek, 30 września 2011

GetComparisons: A Tale Of The Tape Do Anything

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/tK2SZyYIOe8/:
Screen Shot 2011-09-29 at 10.36.41 PM

Nexus S lub iPhone? Ogień Kindle lub iPad? Samsung TV lub TV LG? Kiedy ludzie próbują podejmować takie decyzje, zwykle szukać jak najwięcej danych, jak to możliwe, aby mogli porównać wyborów. Dla wielu gadżetów, które stosunkowo łatwo, ponieważ można porównać podobne specyfikacje, takie jak szybkość procesora, pamięci RAM, rozmiar ekranu itp. Ale co do wszystkiego innego? To, co uruchamiania GetComparisons będzie po.

Ich celem jest "Epinions dla porównania," założyciel Akshay Arabolu mówi. Usługa polega na gromadzeniu napisane przez użytkownika recenzji o produktach i ich formatowanie w taki sposób, że łatwo jest porównać rzeczy. Podczas gdy usługi takie jak gdgt ma wielkie zadanie tej gadżetów, Arabolu znalazł punkt ból próbuje dowiedzieć się, czy powinien używać WordPress lub Tumblr za blogowanie. Jest to więc usługa wyruszył na budowę.

"Chcemy własnych MindShare dla porównania w sieci," Arabolu mówi. "Ale nie ma to być Britney Spears kontra Lady Gaga - chcemy się skupić na produkty i usługi, ludzie spędzają czas i pieniądze", mówi dalej, zauważając, że zaczęli z produktów internetowych, ale są teraz poszerzenia ich zakresu. Chodzi o to, co porównań użytkownicy ciekaw, zauważa. Każdy może zwrócić się o przegląd na miejscu.

I znowu, to użytkownicy, którzy następnie wypełnić opinie. "Oferujemy szablon dla opinii" Arabolu wyjaśnia. "To jest gdzieś w środku Quora i Yahoo Answers", kontynuuje, zauważając, że chcieli uczynić to tak proste, jak to możliwe, ale także sprawiają, że wystarczająco silne, aby zapewnić dobre informacje. Recenzje funkcji poszczególnych atrybutów, które przechodzą od jednej do pięciu gwiazdek ( nie kocham 04:59 układu gwiazd , jak wyjaśniam tutaj). Ale jest też dużo miejsca dla użytkowników wyjaśnić ich ocen.

Jeśli chodzi o strach, że ludzie mogą grze takiego systemu, Arabolu mówi swoje zaangażowanie na rzecz przejrzystości w opinii, że złagodzi. W rzeczywistości, plan to niech oficjalnymi przedstawicielami firm wypełnić specyfikacje i wyjaśnić cechy produktów, o ile są one właściwie oznaczone pracowników tej marki.

Arabolu mówi, że rozpoczął budowę GetComparisons rok temu z dwoma wykonawcami. W marcu tego roku, wynajął swój pierwszy pełny etat, a teraz to zespół pięciu. Atlanta oparte na starcie pojawiła się moja sposób po mnie mówić kilka miesięcy temu i zgodził się usiąść z jednej firmy na widowni, jak głosowanie przez CommonRed społeczności. Pobili się 52 inne wpisy, więc wyraźnie mają niektórzy ludzie ciągnąc za nich.

GetComparisons mi zrobić z nowym przebudowy w tym tygodniu. Jedną z rzeczy, których nie znajdziesz nigdzie na stronie: reklam. "Spędziliśmy dużo czasu na naszych UI," Arabolu mówi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz