Czasami wydaje się, że rząd USA stosunku do komercyjnych gier wideo jest głównie kontradyktoryjności, jak w przypadku urzędników oczerniać lub przenieść do cenzurowania gier (nawet gdy wyniki są mieszane). Anonimowy czytelnik pisze z przypomnieniem, że strony biznesowej branży gier ma znacznie bardziej kameralne związek rządu, o czym świadczy ten fragment z New York Times: "Ponieważ twórcy gier wideo okrakiem linii pomiędzy rozwojem oprogramowania, przemysł rozrywkowy i online handlu detalicznego, mogą one łączyć ulgi podatkowe w sposób, że firmy takie jak Netflix i Adobe nie może. twórców gier wideo otrzymać taki bogaty asortyment bodźce, że nawet spółki naftowe w wątpliwość, dlaczego rząd powinien dotować takie dojrzałe i rentownego sektora gospodarki, którego głównym wkładem jest stworzenie zabawne, a czasem antyspołeczne rozrywki. " Od wypełniając nawet prosty powrót może być raczej gry, jak, być może są po prostu robi to, co robią najlepiej.
Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz