Sieć reklamowa Longboard mediów ogłasza 6.000.000 dolarów w Serie A dzisiaj finansowania, z Equity Level . Zarządzanie zapasami reklamy on-line ponad 30 nieruchomości w tym thefind.com , shop.com , overstock.com , buzzillions.com i become.com , Longboard mediów porównuje się do "Glam Media" dla e-commerce.
Longboard mediów był rentowny, ponieważ został założony przez byłych pracowników eBay Scott Engler i Jim Barkow w 2008 roku, a jej sieć reklamowa ma potencjał, by dopasować się do publiczności ponad 63 mln ludzi, w zależności od jego wydania finansowania. Firma podaje, że służył ponad 3 mld EUR, wypłacona w 2010 wrażeń sezon wakacyjny i zwiększyła bazę wydawca ponad 40% w 2011 roku.
Dawniej uruchomiły firma planuje na temat korzystania z pieniędzy, aby nabrać na personel i dalej inwestować w to jego technologia kierowania reklam.
Longboard Media jest wiodącym commerce pionowe sieci reklamowej stanowi jedynie premii handlowych, recenzje produktów i detalicznych wydawców. Longboard Media zapewnia największą publiczność kupujących osiągając 48-55M + konsumentów każdego miesiąca w witrynach takich jak Overstock, Shop.com, Become.com, Smarter.com i thefind.com.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz