czwartek, 29 września 2011

Zapytaj Slashdot: Best Otwórz stronę internetową Opinia o produkcie?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/BeVRdY-kbYs/Ask-Slashdot-Best-Open-Product-Review-Website:
Pierwszy raz akceptowane zgłaszającego MastaBaba pisze: "Chcę przenieść moje osobiste opinie (książek, gier, muzyki i filmów) z mojej strony na internetowej stronie przeglądu produktów. Jednakże, chciałbym mieć możliwość przesyłania zbiorczego mojego opinii i wymaga mojej opinii do pobrania przez mnie w CSV, w dowolnym momencie w przyszłości. Księgarnia pozwala na import / eksport recenzje książek, IMDB pozwala na eksport w ocenach, ale co z gry i recenzje muzyczne? Co agregatów stronie konsumenta recenzje (wszystkie) produkty, pozwalając jednocześnie na każdego użytkownika w prosty sposób importować i eksportować swoje opinie? "

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz