sobota, 24 września 2011

Zapytaj Slashdot: Best Regulamin Prawa autorskie do pracy magisterskiej?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/B3k3PUJvH7o/Ask-Slashdot-Best-Copyright-Terms-For-a-Thesis:
plopez dostaje w swoim pierwszym składania Slashdot z tym pytanie, w piśmie:. "Jestem owijania MS W przeszłości miałem problemy z uzyskaniem kopii innych prac, ze względu na brak informacji o prawach autorskich na ich pracy lub dysertacji I don". chcę, że się ze mną. Wiem, że żart jest "Nikt nigdy nie będzie czytać swoje tezy", ale w mała szansa jest przydatne dla innych nie chcę ich zobowiązane do polowania mnie do zwolnienia. Zasadniczo Chcę powiedzieć: "Prawo autorskie jest zwolniony tak długo, jak te prace lub fragmenty słusznie przypisuje Również wszelkie publikowane fragmenty nie mogą być chronione prawami autorskimi przez inne strony, ani oryginalnego dzieła w całości.". Czy to wystarczy? Nie chcę obciążyć dozwolonego korzystania z pracy, ale również nie chce niektórych piratów nadchodzi wraz i kradzież to z domeny publicznej. Domeny publicznej jest wystarczająco dobry? A może nie pozwolić prac do ograniczone przez interesy handlowe? wiem copyleft, ale copyleft to rodzina autorskich i jestem pewien, który z nich jest odpowiedni dla mojej intencji. Proszę o pomoc. "

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz