sobota, 8 października 2011

9 powodów dlaczego Reklama wideo nie spełnił wcześniejsze prognozy

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/1TDGfi5iRNA/:
tc-accustream

Od redakcji: Poniżej postu gości została napisana przez wkład Ashkan Karbasfrooshan , założyciel i prezes WatchMojo .

W 2011 prognostów są wystające USA przychody z reklamy online video 1900000000 dolarów do 5,6 mld USD. Wysłałem e-mail Forrester, Magna Global, eMarketer i Accustream i uzyskał następujące informacje:

  • MagnaGlobal: 1900000000 dolarów
  • eMarketer: 2160000000 dolarów
  • Accustream: 5600000000 dolarów

Forrester Research projektów 7,1 miliardów dolarów w roku 2012, ale nie mógł mi dać szacunek na rok 2011.

Wszystkie źródła to:

  • in-stream i w-banner reklamy wideo
  • reklamy wideo w wideo i tekstu.

Przymrużeniem oka

W 2007 opublikował wiadomość , że zagregowane serii prognozy dla reklamy online, gdzie film będzie w przyszłości. Jeden oszacować , w latach 2004, o oczekiwanej wielkości obrazu wideo USA rynkiem reklamy online w 2009 r. 657.000.000 dolarów. W rok później, było oszacowanie na 2009 r. na 1,5 miliarda dolarów. Według IAB, rzeczywista liczba na reklamę wideo w 2009 r. 908.000.000 dolarów (i wzrosła do 1,4 mld USD w 2010).

Jeśli wrócisz do 2007 r., szacuje, w roku 2011 wahały się od 4,3 miliardów dolarów (eMarketer, ponownie) do 10000000000 dolarów . Gospodarczego krachu 2008-09 wykonane wszystkie poprzednie prognozy sporny, ale jego efekt netto był korzystny dla reklamy internetowej i wideo na koszt reklamy prasowej i telewizyjnej. Pomimo, że eMarketer obecnych 2,16 miliardów dolarów prognozy na rok 2011 to połowa tego, co przewiduje cztery lata temu.

Czy jest to rakieta?

Cynik powiedziałby, że VC przyjmują do ubezpieczenia tego "badania" do pompy wycen spółek portfelowych, wysyłanie wszystkich do szału . To nie jest niesprawiedliwe, ale to nie prawda, albo.

Online Video jest tu zatrzymać

Bez wątpienia, wideo online jest główny nurt działalności i częścią ekosystemu: "Z comScore szacuje, że 100 milionów ludzi będzie oglądać mld sztuk materiałów wideo dziennie, nie zaprzeczam, że istnieje więcej możliwości niż kiedykolwiek wcześniej dla reklamodawców skorzystać z wideo ", mówi cyfrowe Broadcasting Group Chief Product Officer Matthew Corbin, który wcześniej był na YouTube i Video Drżenie.

Ale mam ściśle przestrzegać oczekiwań inwestorów oraz prognoz analityków i osobiście myślę, że wideo online nie spełnia oczekiwań, nie mówiąc już przewyższał.

Dlaczego?

1) To nie jest o SEMANTYKA

Nisko wiszących argumentem jest "brak definicji". To BS. Tak naprawdę nie ma znaczenia, czy "reklama wideo" obejmuje w banner reklamy wideo w artykule lub video pre-roll przed wideo. W końcu, wideo online powinny być wszystko, co ma jedno component video.

2) zaczyna się Dominacja YOUTUBE

Podczas wideo online eksplodował, nikt nie mógł przewidzieć YouTube coraz większą przyczepność na prawdziwe poglądy wideo. Mam twierdził, że YouTube strategicznie siedział na dochody na początku, tylko raz ich dominacja była zabezpieczona nie zaczną REALIZACJA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz