poniedziałek, 10 października 2011

American Express Aby wydania API dla platformy cyfrowe Portfel Serve, koncentruje się na danych i personalizacja

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Zv1J1fmiInM/:
Serve

W ciągu ostatniego roku, American Express poczyniła kilka kluczowych płatności partnerstwa z firmami technologicznymi i rozpoczęła się na cyfrowy portfel, Serve. Serve integruje wiele opcji płatności na jedno konto, które mogą być finansowane z rachunku bankowego, polecenia zapłaty, karty kredytowej lub opłat. Firma posiada również wylądował kilka lukratywnych partnerem przewoźnika w Serve. Niezależnie od Serve, American Express " ostatnich partnerstwa w przestrzeni płatności obejmują Foursquare , Facebook i nawet Zynga do spersonalizowanych ofert. Usiedliśmy w ostatnim czasie z Harshul Sanghi, nowy wiceprezes American Express "z grupy Enterprise wzrostu porozmawiać o Serve, portfel cyfrowy iw jaki sposób firma zamierza zdominować przestrzeń płatności.

Sanghi, który wcześniej był dyrektorem zarządzającym Północnej działalności amerykańskiego przedsięwzięcia dla Motorola, dołączył AmEx we wrześniu. Jego koncentruje się na dalszym rozwoju Podawać marki i kształtowania tych, co pozwoli na rozszerzenie bazy członkiem karty na nowe segmenty.

Sanghi wyjaśnia, że ​​podczas każdej firmie płatności (w tym nawet Google) i karty kredytowej wypuszcza własną wersję cyfrową portfel, to whats w portfelu to naprawdę ważne. "Portfel, który ma najbardziej partnerstwa marki jest to, co klienci będą ciążyć zbyt", mówi. I ten portfel musi powiązać bezproblemowo z programów lojalnościowych i walut wirtualnych, dlatego AmEx kupił wirtualnej waluty monetyzacji platformy Sometrics kilka tygodni temu. A portfel musi przechowywać oferty i promocje, jak również tak, że konsumenci nie muszą nosić ze sobą kupony lub zniżki do sklepu.

Podczas spółek handlowych są zdecydowanie kluczem do szerokiego odwołania Serve, część planu Sanghi w wspieraniu obecności Serve jest połączenie z deweloperami. "Jest to trudne dla płatności mobilnych firmach skali bez partnerstwa z niektórych głównych partnerów finansowych," wyjaśnia. "Istnieje wiele regulacji w kategoriach pieniędzy ruchu i zarządzania oszustwa i chcemy być partnerem płatności mobilnych firmach myśleć w tym miejscu." Sanghi mówi, że w pierwszej połowie przyszłego roku, American Express otworzy Serve platformy do społeczności programistów.

Innym obszarem, gdzie American Express jest koncentruje swoje wysiłki, jeśli chodzi o Serve jest na danych. "Dane będzie czynnikiem różnicującym w przestrzeni płatności" Sanghi wyjaśnia. Spersonalizowany będzie kluczowe w dostarczaniu cyfrowych portfel, że konsumenci stada, mówi. I to nie tylko zakup danych American Express szuka mnie.

Danych intencyjny, dane strukturalne i niestrukturalnych danych będzie rolę mogą odegrać dostarczania spersonalizowanych płatności na Twitterze. Oznacza to, że analizy takie rzeczy jak Tweets nastroje Twitter, na wykresie społecznych, aktualizacje Facebook i dostarczenia oferty skierowane. "Magia będzie w ślubie danych strukturalnych i niestrukturalnych danych za wyniki w czasie rzeczywistym" Sanghi mówi.

Z 100 milionów użytkowników kart, American Express "możliwości danych są ogromne. Ale prywatność jest sprawą kluczową w tym data mining, mówi San

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz