Kilka czytelników przysłał wiadomość, że "dziesiątki milionów użytkowników BlackBerry w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce nie były w stanie odbierać i wysyłać e-maile i wiadomości za pośrednictwem swoich telefonów po awarii w systemach serwer Badań spółki dominującej In Motion". RIM potwierdził, że są świadomi problemu i pracy w celu przywrócenia usługi. Były pracownik RIM powiedział The Guardian "Nie zacząć patrzeć na skalowalność do około 2007 roku, kiedy miała około 8 mln aktywnych urządzeń. Postawa," Będziemy się rozwijać i rosnąć ale zapewnienie naszej infrastruktury może obsługiwać to nie jest priorytetem ". Mają własne clunky infrastruktury zrobić coś, co naprawdę nie potrzebują clunky infrastruktury robić. "
Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz