wtorek, 18 października 2011

Gilt Groupe Debiuty Strona główna Nowa Focused Handel Detaliczny I Kurator zawartości witryny przyjąć jedną Lane Królów

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/515uHCpUe2c/:
gilt3

Flash sprzedaży giganta Gilt Groupe stale rozwija swoją platformę sprzedaży flash do pełnoprawnym e-commerce i kuratorem platformy treści, które dociera do wszystkich głównych branż handlu detalicznego w tym mody, żywności , odzieży męskiej, a teraz w domu. Dzisiaj, pozłacany, wprowadza zupełnie nowe miejsce na akcesoria do domu i meble, zwany Gilt Home .

Podczas Gilt została oferowanie towarów domu za pośrednictwem swojej witryny sprzedaży flash, nowa platforma zawiera całkowicie nową stronę, która dodaje, treści redakcyjne oraz butików kurator renomowanych projektantów wnętrz. Ponadto witryna oferuje cztery sposoby sklep: dzienna sprzedaż flash, "shoppable" funkcje redakcyjne, kurator kolekcje najlepszych projektantów i kolekcje luksusowych.

Co ciekawe, pozłacany Home oferują zarówno sprzedaż flash, które obejmują towarów projektanta na stromych zniżki na ograniczony czas, jak również tradycyjne, pełne cenach towarów, które można kupić w dowolnym momencie. Nowa strona będzie zawierać ponad 400 marek w wielu kategoriach i od wielu projektantów w tym Missoni, Anichini, frotte, Matouk i Michael Aram.

I marki, wcześniej dostępne wyłącznie w handlu projektant będzie teraz bezpośrednio oferowanych konsumentom tym William Earle, Stark, Kyle Bunting, Ted Boerner, Rotsen, Espacio i A. Rudin, z dodatkowych marek są dodawane w najbliższych miesiącach. Wprowadzenie zawiera ponad 2000 produktów w asortymencie rdzenia i nowe pozycje będą dodawane codziennie. Sprzedaży nowych pamięci flash będzie uruchomienie każdego dnia w południe.

Jednym z kluczowych elementów Gilt domu jest dostęp do treści i projektant kuratorem sztuki. Na początku tego roku, pozłacany faktycznie nabytych Decorati, platforma online dla dekoratorów wnętrz i konsumentów, którzy szukają fachowej porady projektowania i doradztwa. Założyciel Decorati jest, projektant wnętrz Shane Reilly, jest teraz główny projektant Gilt Home. Nowa platforma jest również prowadzona przez General Manager Jason Goldberg, redaktor naczelny Tom Delavan (dawniej redaktor w dużych magazynu domino), a Divisional Merchandising Menedżer Alexander Ogof.

Butików zawierać kuratorem asortyment produktów, oryginalnej treści stylu życia i "sklep pokoju" doświadczenia. Wybór produktu będzie zawierał elementy z własnych projektantów inwentaryzacji osobowych i istniejących produktów pozłacany, z naciskiem na przedmioty ekskluzywne, aby pozłacany.

Podobne do Gilt Taste, lampa gigant sprzedaży również stara się wypełnić lukę między e-commerce i redakcji z uruchomieniem Home. Treści redakcyjne będą obracać się wokół how-to, raporty trend, porady związane z kolumny i funkcji głębokiej na projektantów.

Sukces One Lane Królów wykazały, że miejsce sprzedaży flash dla wystroju wnętrza, meble i akcesoria z modelem niszowym może przynieść dochody i wyceny głównych. Kleiner Perkins-backed Witryna oferuje również zawartość redakcyjną i projektant kuratorem sprzedaży. I Fab.com, miejscu sprzedaży pamięci flash na pozycji design, jest również szybko rośnie.

Oczywiście, nie jest z pewnością miejsce dla kilku zawodników w tym miejscu. I pozłacany wykazały, że połączenie redakcji, kurator: e-commerce i sprzedaży pamięci flash może pracować dla niektórych branż, na przykładzie firmy podróży Jetset pionowej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz