czwartek, 20 października 2011

Google Bradley Horowitz: "mamy mniej rzeczy rzucając o ścianę"

Ciekawe wiadomości w url:http://www.engadget.com/2011/10/20/googles-bradley-horowitz-were-throwing-fewer-things-against/:
A z tym, sen umiera. Cóż, może to trochę sensacyjny, ale nie mamy zamiaru kłamać - my weeped wewnątrz słysząc Google Bradley Horowitz (wiceprezes ds. zarządzania produktami) skruszony stwierdzić, że jego firma "robi mniej rzucać o ścianę." W rzeczywistości, ogłosił, że Google + było przeobrażać się w platformy, które absolutnie bez wątpienia stała się filarem całej firmie w innej formie lub mody. Innymi słowy, jest to zbyt duże na niepowodzenie. Stwierdził, że pomysł wykorzystania ogółu społeczeństwa jako poligon doświadczalny dla produktów (hello, Buzz !) znikał szybko, i że to "transformacji" będzie "bardzo zdrowe" dla Google. Zrobił stwierdzić, że inżynierowie są nadal ze względu na ich znak "20 procent czasu" w celu wprowadzania innowacji na co im się cholernie dobrze proszę, ale poważnie się wrażenie, że kultura w Larry Page nie skupia się prawie tak uważnie na tego rodzaju frywolnych , dziwaczne i absolutnie wspaniałe zachowanie.

Bradley zauważyć, że choć "20 procent czasu" nie zniknie, są zmiany zachodzące. Nie jest to "wyższa bar na to, co dostaje wprowadzone na rynek i więcej funkcji edycyjnych niż wcześniej." Kontynuując, stwierdził on następujące brzmienie: "Zamiast tych decyzji na rynku ... jesteśmy podwojenie w dół na jednym, że są ważniejsze w całej firmie." Jeśli jesteś hardcore, przedsiębiorca ortodoksyjnych, brzmi to zupełnie logiczne. Cały "przestanie być dziecinna, rozpocznie się odpowiedzialny" coś z pewnością brzmi, odpowiednie na papierze, ale daj spokój - to Google! Ogromna część firmy mistyki, urok i charakter spontaniczny przyszedł w "postaramy się coś raz" persona, a jeśli to naprawdę umiera w sposób nawet małe, nie możemy pomóc, ale ciężkim sercem. Dalsze Google zbacza z uruchamiania korzeni (i tym bardziej stara się działać jak każdy inny biurokratyczny mega-corp), tym mniej prawdopodobne, mamy dostać klapki jak Google TV. Ale na tym samym, tym mniej prawdopodobne, mamy mieć, że jedna na milion- hit (i ekscentryków, jak ten ), które nigdy nie okazały się opłacalne w każdym "grupy badawczej." Oto jeden końcowy cytat z Bradley zapytany, do opracowania na tej korporacji zmiany:

"Wolelibyśmy nie mniej rzeczy dobrze - teraz jesteśmy na drodze do usunięcia przed grzechy zaniechania Myślę, że to jest kompromis [z utratą niektórych luzie autonomii] Nadal uważam, że istnieje ogromna część kultury Google.. nigdy nie będziesz zmieniać, ale co ekscytujące jest to, że firma jest skupiają się wokół tego, a [pracowników] dostrzegają korzyści z wyrównania. Wygraliśmy serca pracowników, a tam ogromny pęd na to, co robimy. Moje doświadczenie jest to, że Larry jest wytrawny kierownik produktu - to porywający, czuje się jak firma jest skoordynowane w taki sposób, że nigdy nie widziałem nie wiem, że to tylko Larry, ale nie może być większe wrażenie z nim. jako dyrektor generalny. Nie spodziewałem się takiego poziomu zmian w kulturze przedsiębiorstwa w chwili ogłoszenia miała miejsce ".

Google Bradley Horowitz: "mamy mniej rzeczy rzucając o ścianę" pierwotnie ukazał się na Engadget na Thu, 20 października 201

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz