czwartek, 13 października 2011

Pinkdingo Podnosi 1,4 miliona dolarów To Make Charity Łatwiejsze zabijając Strona Zamówienie

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/jfEJhKLKMIA/:
Screen shot 2011-10-12 at 6.32.34 PM

Pinkdingo , młody uruchamiania chcą tchnąć nowe życie w przestrzeni miłości, ogłasza dzisiaj, że podniesione 1.4 miliona dolarów finansowania nasion od wielu aniołów, w tym Jana Pawła DeJoria, założyciel Spirits Patrón i Pawła Systems Mitchell, jak również Sunil Sani, nowojorski anioł i członek zarządu komisarycznego w Save the Children . Uruchamiania również zatrudniony kilka innych doradców, którzy są dobrze zaznajomieni z miejsca pozyskiwania funduszy, wśród nich jest Mark Sutton, założyciel Firstgiving , jeden z największych P2P platformach społecznościowych pozyskiwania i założyciel Zgromadzenia Ogólnego , Brad Hargrreaves.

Więc, co to takiego jest ten prywatny starcie beta to wyciągnąć kilka dużych funduszy nasion z tych weteranów zbierania funduszy? Na początek, Pinkdingo założyciel i dyrektor generalny Scott Arneill przynosi odświeżające podejście do miejsca zbierania funduszy, mówiąc, że ważne jest dla organizacji non-profit sobie sprawę, że nie ma panaceum, które w magiczny sposób umożliwiają ich organizacji, by przekonać ludzi do porzucenia bucketloads środków pieniężnych na ich przyczynę i pozostanie z nimi na zawsze.

W rzeczywistości, podczas gdy wielu miejscach pozyskiwania dziś podejmujemy społeczne lub peer-to-peer podejście do dawania, Pinkdingo (mimo nazwy nieco humorystyczny) poważnie myśli o podjęcie alternatywnych, a może i mniej społecznych, podejście. Zamiast włączyć organizacje charytatywne, aby ich dawców zapytać znajomych (i ich sieci), aby darowizny lub, mówiąc: "co darowizna jest społeczną darowizny, bo nasza technologia jest zintegrowany z Facebook i Twitter", Pinkdingo chce, by nie stać po prostu inny sposób na organizacji pozyskiwania funduszy z prośbą o pieniądze.

Pinkdingo chce sprawić, aby to organizacje charytatywne nie muszą wysyłać e-maile przypomnienia, a konsumenci nie mają jęczeć nad ilością e-mail i pocztą tradycyjną, które otrzymują od organizacji charytatywnych. Oczywiście, organizacje charytatywne działające w jednym z niewielu miejsc, gdzie gracze mają do odzyskania swoich klientów rocznie, a średnia stopa ścieranie dla dawców po raz pierwszy od 50 do 80 procent, Arneill powiedział. (Nie wspominając, rozwiązania, takie jak Causes.com, Crowdrise i Fundly już pracują w tej przestrzeni i niektórych wielkich nazwisk za nimi.)

Nawet w przypadku udanej zbiórki pieniędzy, czy to imprez charytatywnych i kampanii czy co tam jeszcze, po ich zakończeniu, to jest to. Miłość jest z lewej adresy e-mail, aby spróbować dokonać konwersji swoich klientów ponownie w roku następnym.

Tak więc, Pinkdingo określiła duże możliwości w tej przestrzeni jest jednym, który eliminuje przeszkody odkupu darczyńców dla organizacji charytatywnych, dając im angażowanie się nawrotu na aplikacje zbudowane na łatwe, run-in-the-background-typu zachowania. Naprawdę, jest przeciwieństwem tego, co jest typowe w tym miejscu. Zamiast budować chmurze rozwiązanie dla non-profit lub charytatywnych, Pinkdingo chce się skupić na konsumenta ściankę - aby proces dając mniej bolesne dla jednej rozładunku ich portfela.

Jak specyfiki rozwiązania są nadal w badaniach, Pinkdingo nie jest jeszcze ze wszystkimi ich kart. Ale, z tego co udało mi się zebrać w praktyce oznacza to, że starcie będzie uruchomienie ciekawe mikro-darowizny technologią, która pozwoli organizacji charytatywnych, aby pozbyć się tego bolesnego procesu zamówienia i lepiej zachować swoich klientów.

"Z miłości punktu widzenia, powtarzające się dawców są absolutnie Święty Graal", powiedział Firstgiving Założyciel Mark Sutton. "Focus PinkDingo się na powtarzające się darowizny to taka, która pomaga budować charytatywnych thi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz