czwartek, 24 marca 2011

<em>Guild Wars 2</em> Devs Dążenie do góry

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Rbp8nKkjIec/emGuild-Wars-2em-Devs-Aiming-For-the-Top:
Jak na MMO zostały wydane w ciągu ostatnich kilku lat, ich twórców zostały ostrożnie na temat nieuniknionego pomiaru przed World of Warcraft, często mówiąc, że "drugim najlepszym" to więcej niż wystarczająco dobre dla nich. Nie dotyczy to ArenaNet, ponieważ prace nad Guild Wars 2, są one mające prawo do góry. A według szczegółowego podglądu teraz się na Eurogamer, ich wysiłek opłaca się: "Dwa ogromne i ryzykowne decyzje zostaną podjęte w swojej konstrukcji: junking" świętej trójcy "role klasy postaci (ochronnych" tank ", dystrybutorów i uszkodzeń uzdrowiciel) i rezygnacji z poszukiwania stylu architektury zawartości gry Jednak w play chwili do chwili, Guild Wars 2 wygląda i czuje się tam i uspokajająco jak fantasy MMORPG -. tylko zauważalnie jeszcze raz To kwestia przepływu. . Combat wciąż skrótu na bazie, ale szybciej i płynniej, sprawniejsze, bardziej z udziałem więcej ruchu i pozycjonowania. Wyrównanie krzywej jest teraz prawie prostą linię, zastępując wejście epicki o stałej trasie, gdy treści, a nie awans, jest królem ".

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz