czwartek, 24 marca 2011

Zapytaj Slashdot: Jak / Gdzie rozpocząć oglądanie Dr Who?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/B-eZlIzw394/Ask-Slashdot-HowWhere-To-Start-Watching-Dr-Who:
stinkfish pisze: "Jestem wielkim fanem science-fiction, szczególnie dobre science fiction TV. jakiegoś powodu dr Kim jest show Widziałem bardzo niewiele. Moje pytanie do Slashdot jest, jaki jest najlepszą strategią dla korzystających z tej klasycznej show? Patrząc na stronie Wikipedii dr, który widzę jest 11 lekarzy, dlatego trudno jest wybrać dobry punkt wyjścia. Jeśli to tylko do mnie, chciałbym rozpocząć oglądanie od początku. Ale wiem, że moja żona nie oglądać pokazują, że dnia, mimo że jest fanem fantastyki i cieszył się kilka sezonów Torchwood Więc gdzie mogę zacząć Oto artykuł na ten temat;. Czy nie ma więcej do powiedzenia "?

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz