piątek, 8 kwietnia 2011

Zapytaj Engadget: najlepsze bezprzewodową klawiaturę z wbudowanym gładzikiem?

Ciekawe wiadomości w url:http://www.engadget.com/2011/04/07/ask-engadget-best-wireless-keyboard-with-built-in-trackpad/:
Wiemy, że masz pytania, a jeśli jesteś na tyle odważny, aby na całym świecie proszę o odpowiedzi, oto gniazdka to zrobić. W tym tygodniu Ask Engadget pytanie przychodzi do nas z Calvin, który prawdopodobnie szukających najlepszych klawiatury HTPC do wykorzystania w jego coraz Swank roon życia. Jeśli szukasz wysłać zapytanie własnego, spadek do nas na zapytać [at]] engadget [dawt com.
Jestem analitykiem i wiele tego, co robię wymaga ode mnie, aby szybko przełączać się między używaniem mojej klawiatury i myszy. Nauczyłem się wiele skrótów klawiaturowych, a nawet wbudowany makr zmniejszyć zapotrzebowanie na przełączanie się tak wiele, ale niestety to nie wystarcza. Zacząłem poszukuje klawiatury bezprzewodowej, która ma wbudowany touchpad - w ten sposób, moje palce są w odległości kilku centymetrów jest w stanie manipulować wskaźnik na ekranie w danym momencie. Potrzebuję taki, który ma dziesięć klawiatury i dedykowane i klawiszy funkcyjnych. Czy jest ktoś tam, że ma pewne doświadczenie z czymś w rodzaju tej, która znalazła taki, który rzeczywiście dobrze działa? Proszę o pomoc!
Dwa w jednym. Dostajemy go. Jeśli tak dobrze, spadek swoją propozycję (a) w komentarzach poniżej.

Zapytaj Engadget: Bezprzewodowa klawiatura z wbudowanym gładzikiem? Najlepsze pierwotnie ukazał się na Engadget Thu, 07 kwietnia 2011 22:33:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .

Permalink | | Wyślij | Komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz