poniedziałek, 9 maja 2011

Tak, jestem z powrotem na Twitter. Uzależnienie to Hell Of A Thing

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ap8zbdW58QU/:

Jeszcze w sierpniu ubiegłego roku, z małą ilością fanfar media, I zamknąć Twitter i wszystkich innych sieci społecznej.

W tym czasie byłem w środku podjęciem ostatecznych zmian do aktualizacji , jak również pisanie trzy kolumny w tygodniu. Dla kogoś, kto zarabia na życie pisaniem o sobie, wyjaśniłem, Twitter jest ogromna oderwanie się od pracy zarobkowej. Jest to również, jak odkryto podczas badań książki, śmiertelne dla dobra ewidencji: tworzenie ciąg rozłączenie bezkontekstowych aktualizacje, a nie rodzaj narracji zgodne możesz znaleźć na blogu.

Dla tych, którzy sugerowali po prostu wyciąć z powrotem na wykorzystanie Twitter, zamiast rzucić zimno indyka, zwróciłem się do mojej walki z piciem. Lekko żałosne prawda jest taka, że ​​jestem przeklęty z uzależnienia osobowości, wszystko albo nic, sposób myślenia, który został, parafrazując Homer Simpson, przyczyna i rozwiązanie wszystkich moich problemów.

I tak rzuciłem Twitter.

Szybkie przewijanie do przodu osiem miesięcy i, z mojej książki ... gotowy do wydania.

(Kurwa-plug: UK / miękka Euro jest dostępna od Amazon teraz , Euro wydanie Kindle będzie się w tym tygodniu - czytelnicy w USA mogą zamówić miękka z bezpłatnym transportowego tutaj )

... I miesięczną wycieczkę do Las Vegas na horyzoncie, zostałem zaproszony do pisania pamiętnika codziennie na Huffington Post. I jak wszyscy autorzy HuffPost, I było oczekiwać, że działa konto na Twitterze, aby czytelnicy mogli wysłać do mnie swoje opinie lub nadużyć lub cokolwiek to jest, że czytelnicy HuffPost korzystać z Twittera wysłać.

Wiedziałem, co by się stało, oczywiście. Kolejność mnie o ponowne Twitter na miesiąc jest jak zamawianie mi wrócić do picia na godzinę. Oczywiście innym, a miesiąc później, moja podróż Vegas jest więcej, ale moje uzależnienie Twitter powraca z nawiązką: prawie 1000 tweets w ciągu ostatnich miesięcy.

Jak było w przypadku moich dni picia, jestem otoczony lokale. My publicysta, Jess, jest cock-a-hoop o dodatkowy kanał promocji mojego powrotu do Twitter daje (kilka w dobrym momencie tweets odbił książki do top 50 podróży pisanie książek na Amazon UK , cokolwiek to znaczy). Tymczasem, moi przyjaciele z zadowoleniem powrocie do skarżenie się o pociągi , Criss Angel i co tam jeszcze pół powstała myśl flits przez mój mózg, i jestem pewien, że nawet moi wrogowie są napędzanego przez dodatkowe kilka rzeczy, kilkanaście dni do nienawiści o mnie.

Prędkość, z jaką moje uzależnienie Twitter zwrócił się bardziej zadziwiające przez fakt, że - jak pisałem wcześniej - naprawdę nie brakuje. Ponownie, istnieją paralele z innych moich uzależnień duża: Ludzie często pytają mnie, czy mam jeszcze ochotę alkoholu, ale prawdą jest, że przez większość czasu nie mam. Kiedy piłem, nie mogłem sobie wyobrazić, docierają stresującym dniu - lub dni wolne od stresu, lub jakiekolwiek inne dni - bez możliwości piwo. W ciągu tygodnia lub dwóch rzucić palenie, jednak nie mogłem zrozumieć, co to całe zamieszanie było na temat. I wa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz