piątek, 10 czerwca 2011

Deadmund to prawo: PlayStation Move i 1:1 szermierki, hands-on (wideo)

Ciekawe wiadomości w url:http://www.engadget.com/2011/06/09/deadmund-does-it-right-playstation-move-and-1-1-swordplay-hand/:
Medieval Odeszli: Deadmund's Quest może być zbudowany na mini-mechaniki gry ubiegłorocznych mistrzów sportu, ale całość jest większa niż suma jej części. Wpadamy do Sony na targach E3 2011, czy może się Deadmund-fence Jedi w pojedynku 1:1 szermierki i barierki bitwy. Co okazało się zaskakująco elastyczne. Deadmund się prowadzi na drodze ustalone z góry, plodding drogę przez szkielet wypełniony koszar automatycznie. miecz Deadmund wyświetlanymi na ekranie podobne do naszych różdżki wyposażone nadgarstka każdy ruch, dokładnie krojenia wannabes Skeletor żaden sposób widzieliśmy pasuje. Osiągnięcie za naszymi plecami z Przesuń kontroler pozwala nam wyciągnąć strzałę z wirtualnego kołczan, lub moglibyśmy wybrać wysyłki złych przez rzucając gwiazdki rzucania.

Jeśli slashfest na ekranie w tyle za naszymi fizycznymi krojenie w żaden znaczący sposób, nie zauważyliśmy - byliśmy zbyt zajęci, kochający Move szybki czas reakcji. Szybsze wahania produkcji "silniejszy" w grze ataki mieczem lub dalej shurikens latania. W ubiegłym roku na targach E3, że oskarżony PlayStation Move zaledwie listwy poza sztuczka-land, ale trudno polemizować z 01:01 Motion Control to odpowiadać. Czy Deadmund przenieść lollypop Sony ruchu do przodu w wyścigu gestami? Chyba nie na własną rękę, ale to wciąż wielki, aby zobaczyć ten tech w najlepszym wydaniu. Sprawdź nasze ręce na film playthrough po przerwie, aby zobaczyć działanie dla siebie.

Kontynuuj czytanie Deadmund to prawo: PlayStation Move i 1:1 szermierki, hands-on (wideo)

Deadmund to prawo: PlayStation Move i 1:1 szermierki, hands-on (wideo) pierwotnie ukazał się na Engadget Thu, 09 czerwca 2011 17:26:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .

Permalink | | Wyślij | Komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz