środa, 20 lipca 2011

Codziennie Deal Statystyki: Big graczy nadal kontrolować grę, Mobile Is Up (Oh, I Nazwy zwierząt są)

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Dm13c6JCI_8/:

Dzisiaj, w BIA / Kelsey 's "na temat 3D" konferencji w San Francisco, Dan Visnick, wiceprezes ds. marketingu w Dealmap , wspólne pewien wgląd w aktualny krajobraz codziennej oferty. Dealmap, repozytorium codziennie oferty zebranych z ponad 350 źródeł, pozwala użytkownikom przeglądać lokalne oferty w formie mapy, a także recenzje i informacje istotne - w sieci i na telefony. Zarówno poprzez API i DealExchange usług, który umożliwia łatwą dystrybucję oferty w różnych kanałów, Dealmap jest włączenie nowych podmiotów do powierzchni szybko wypełnić swoje aplikacje z luzem transakcji.

Przez dane przedsiębiorstwo zbiera za pośrednictwem DealExchange i poza nią, Visnick powiedział, że stało się oczywiste, że przemysł jest nadal bardzo ciężki góry, jak 80 procent oferty są oferowane przez zaledwie 20 źródeł. Zasoby, a następnie, nadal w dużej mierze kontrolowane przez najlepszych graczy do czynienia z prawie 70 procent zapasów kontrolowanych przez 10 źródeł, a 40 procent kontrolowanych przez dwóch najlepszych. Zakładam, że Visnick nie powiedział wyraźnie, że te dwa miejsca są niczym innym, Groupon i życia społecznego.

Wśród najważniejszych atrakcji, średnia inwentaryzacji dla każdego rynku, Visnick powiedział, jest 6,25 dziennie - w porównaniu do środkowej zapasów na dzień, który wynosi 1,29. Tak więc wydaje się, że rozbieżności w zapasach między Bigs i firmach jest jeszcze dość znaczne, przy czym połowa z 350-plus oferty miejsc tylko oferty od 1 do 2 dotyczy dziennie.

A jeśli chodzi o dystrybucję krajową, większość codziennie oferty witryn znajduje się w mniej niż 10 dużych rynków. Prawie 20 procent dziennego oferty graczy na jednym rynku, podczas gdy 69 procent miejsc w między 2 a 9 rynkach, co oznacza, że ​​prawie 90 procent miejsc w mniej niż 10 rynkach. Oczywiście, jak Laura Hazard Owen z punktu paidContent się , to prawdopodobnie ulegnie zmianie w najbliższej przyszłości, w internecie takich gigantów jak Facebook (które tylko współpracuje z American Express, aby utworzyć codziennie platformy oferty ) i Google - tych z siedzibą krajowych sieci - dobiegu swoje własne wersje.

W innych znaczących trendów, Visnick powiedział, że telefony komórkowe stają się znacznie większy współczynnik w przestrzeni, skrada się do 32 procent powierzchni zajmują, w porównaniu do sieci na 61 procent, a e-mail na 2 proc. Mobilnych oferty naprawdę zaczął się nagrzewać późno, z AT & T skoków do codziennej gry czynienia wczoraj, oferując codziennie oferty przez YP.com. Foursquare również ogłosił w zeszłym tygodniu, że będzie dystrybucja AT & T Deal of The Day do jej 10 milionów użytkowników + .

Warto również wspomnieć: BI zauważyć, że firmy typu venture capital zainwestowały 1,6 mld USD w kapitał w codziennej oferty miejsc do tej pory w 2011 roku. Podczas gdy liczba dziennych oferty miejsc ma pięciokrotnie w ciągu ostatniego roku tylko 22 firm otrzymało finansowanie w ostatnim roku. I, 270-niektóre firmy śledzone przez media dzienne Deal, tylko 32 otrzymało finansowanie z "społeczności inwestorów". Znowu, w pierwszej dziesiątce oferty miejsc są te rosnące tłuszczu na VC dolarów (Groupon, Życie społeczne), a reszta walczy o skrawki tabeli.

Jednak najciekawsze trend wszystkich cytowanych przez Visnick musiałby być, że 5 procent wszystkich codziennie oferty miejsc jest już w użyciu jakiejś formy nazwy zwierząt. DealChicken, Rhino oferty, TownHog, Deal Stork, Rabbit Pack, a Fish Rumba należą do zwierząt związanych z witryn, które przychodzą na myśl. Wydaje się, że jest coś o zwierzęciu, które mówi "rabat". Zostawiam to do ciebie, czytelnika, w celu określenia znaczenia - jeśli w ogóle - to soczyste trend.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz