środa, 20 lipca 2011

Zespół Developer pytanie, czy AAA Gry są zbyt długie

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/QZKK2D_hvzA/Developer-Panel-Asks-Whether-AAA-Games-Are-Too-Long:
Raporty Gamespot na dyskusji na konferencji Develop 2011, w którym zespół projektantów gier zastanawiali się, czy ostatnie wysokobudżetowe wersje jak Heavy Rain i LA Noire zbyt długo dla typowego gracza smaku. Cytując: "Gracze tracą cierpliwość", powiedział [Alexis Kennedy Failbetter Gry], pytany o własne doświadczenia z Heavy Rain ", więc wiele osób nie dotrzeć do końca i stracić pełnego wpływu historii." Nie był bezpłatny jej narracji albo, kwestionując korzyści opierając grę na długo formie opisowej, takich jak film, w wyniku czego "bastardized" fabuła, która nie dość pracy. ... Lubi gier społecznych i dorywczo , zwłaszcza tanich gier dostępnych w telefonach, zmieniły się oczekiwania najbardziej wymagających graczy, zespół zakończył. Ponieważ gracze płacą mniej pieniędzy, nie mniej należy stworzyć 10-godzinny-plus wrażenia w grach, ponieważ konsumenci nie czują shortchanged ".

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz