wtorek, 26 lipca 2011

Katarzyny okazuje niewierności, lęku przed miłością w fabule gry puzzle

Ciekawe wiadomości w url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/iSI3wZJ6-Wg/catherine-turns-infidelity-fear-of-love-into-a-story-driven-puzzle-game.ars:

Jeśli chodzi o wybory moralne w gry wideo, zwykle mamy niemal całkowitą kontrolę nad tym, jak działa nasz charakter. Gry takie jak Mass Effect szkolili nas do wyboru między dobrem a złem, i dla wszystkich na złożoność tych gier, do wyboru są zazwyczaj jednoznaczne i oczywiste. Czy chcesz kogoś zabić lub pozwolić im żyć? Cure choroby lub niech ktoś umiera dla zysku? Nie rzadko wszelkie niejasności. Potem jest Catherine.

W Katarzyny tu oszukiwać swoją dziewczynę. Dzieje się prawie tak szybko, jak zaczyna się gra, i nie masz wyboru w tej kwestii. Z twojego punktu widzenia rozpoczęciem picia w barze, a następnie budzisz się z radosnym blondynka w łóżku. Gra rozpocznie się wypełnić puste pola i poinformować, jak to się stało, ale to się stanie nie wiem co. Rzeczy, które mają władzę nad tendencję do wpływu gry w sposób, który nie są tak oczywiste jak mogłoby się wydawać, a to prowadzi do pewnych simmering napięcia, jak grasz.

O tak, i jest to gra logiczna.

Przeczytaj resztę tego artykułu ...

Przeczytaj komentarze do tego wpisu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz