wtorek, 26 lipca 2011

Z v2.0, Assistly przynosi Proste Pricing Model, Nagrody, i trochę bez Oprogramowanie Obsługi Klienta

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/LahD5KZbc40/:

Assistly , chmura platformy obsługi klienta, podniosła 3 milionów dolarów finansowania w styczniu tego roku z Capital Bullpen , Index Ventures , Salesforce, jak również kilka innych aniołów i wirtualnych.

Od momentu uruchomienia we wrześniu ubiegłego roku i biorąc na nowego kapitału, Assistly przyniósł na takich firm jak Yelp, Etsy, 37signals, Pandora, Vimeo i Spotify jak płacących klientów, pozyskanie ich z platformy obsługi klienta, który umożliwia firmom odpowiedzieć na swoich klientów poza tradycyjne ścieżki obsługi klienta jak poczta i rozmowy telefoniczne poprzez wykorzystanie rozmowy towarzyskie mediów na Facebook, Twitter i innych serwisów społecznościowych. Pomaga również, że starcie liczy Mark Cuban i David Liu jako doradcy.

Ale poza możliwość monitorowania drgań klientów na wiele różnych kanałów, Assistly umożliwia firmom filtr te rozmowy, organizowanie ich w priorytetowe, listy zaskarżeniu, a także zapewnienie dostępu do historii klientów, automatyzację wszystkich tych procesów wsparcia, i metryki widzenia i analizy.

Kolejny duży punkt sprzedaży Assistly był jego model cenowy, który zawierał "Flex" modelu wyceny, która pozwala użytkownikom kupić czas użytkowania dla użytkowników, którzy nie są w pełnym wymiarze czasu pracowników (jak execs, deweloperzy, marketing, itp.), możliwość tworzenia dodatkowych miejsc Flex bezpłatnie na miejsce.

Jednak od uruchomienia, jak dobry uruchamiania obsługi klienta, Assistly przysłuchuje się jego własne opinie klientów i myśli, że znalazł się jeszcze bardziej atrakcyjne cen. Po tym wszystkim, nie ma bardziej atrakcyjne niż słowo "free".

Obecnie toczy się Assistly nowy model cenowy, który zawiera pełną wersję swoich usług za darmo - wraz z wersji 2.0 swojego oprogramowania SaaS. Assistly współzałożyciel i dyrektor generalny Alex Bard powiedział nam, że oryginalny model wyceny był "znanego modelu SaaS widziałem setki razy", to trzywarstwowej (Standard, Professional i Enterprise), a każda łza dodając więcej funkcji , a jednocześnie coraz droższe dla poszczególnych Użytkowników.

Ideą aktualizacji jest, aby uciec od oferty "pokuśtykał modelu premium". Klienci powiedział starcie, że chcą rozpocząć z usługi za darmo, a następnie rozwijać niedrogo jak sami rosła. Co więcej, klienci nie lubią warstwowej struktury cen, chcą kupić to, czego potrzebują, kiedy jej potrzebują, a nie być zmuszeni do aktualizacji później. Po prostu, chcą systemu cen, które w prosty, zrozumiały i przejrzysty, i chcą być w stanie zmienić zdanie.

Chociaż może to brzmieć jak wiele zapytać, Assistly uważa, że ​​jest wymyślić dobre rozwiązanie. Pierwszy w pełnym wymiarze czasu agent jest wolny dla każdego Assistly klienta, a firmy mogą dodać tyle "Agenci Flex", jak chcą za darmo, płacąc tylko 1 dolar za godzinę faktycznego wykorzystania, i usunął warstwowych cen w ogóle. Assistly dodał niedrogie "a la carte" uaktualnień, które użytkownicy mogą dodawać lub usuwać, gdy są one tak natchniony.

Zespół również nabyte we wszystkich swoich aktualnych klientów, dostosowując go w taki sposób, aby dać im najlepszą mieszankę starych i nowych. Według Bard, nie ma ani jednego klienta, cena poszła w górę. To brzmi jak Netflix może trwać do strony z książki Assistly jest.

W innym wyjątkowy twist, uruchamiania dał swoim klientom możliwość zarobić godziny elastyczne bonus nagrody (co to dzwoni Assistly Wow nagrody), które zarabiają tylko za pomocą usługi. Tak więc oznacza to, że działania firma może normalnie się je zarabia punkty i obniża całkowity koszt prowadzenia serwisu. Na przykład, jeśli firma łączy swoje konto na Twitterze z Assistly, może otrzymać 3 darmowe godziny bezpłatnego wsparcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz