sobota, 9 lipca 2011

Rozwiązywanie Scoble Problem w sieciach społecznościowych

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/yaoM7kuoWKk/:

Od redakcji: autor Guest Rocky Agrawal blogi na przeprojektowanie i Tweets @ rakeshlobster .

I w końcu zablokował Robert Scoble w Google +. Nie mam absolutnie nic przeciwko Scoble. I bardzo podziwiam go, faktycznie. On jest wielkim atutem uruchamiania sceny i pracuje cholernie ciężko. Spotkałem go kilka razy i jestem pewien, że spotkamy się ponownie. Ale on po prostu zaczyna być zbyt wiele.

My pasz + Google był zdominowany przez niego. Ja postarałem się wziąć na pół kroku i po prostu usunąć Scoble z mojego środowiska. Lecz wtedy wieczystego sugestia Google # 1 dla nowego przyjaciela.

Widziałem Scoble życie gdzie indziej. Kiedy Scoble dołączył Quora jakiś czas temu, jego wejścia spowodowały nagły zwrot w zachowaniu Quora . Jego legiony naśladowców za nim na Quora i upvoted jego odpowiedzi na niekorzyść innych. (Często, jak się zdawało, nie czytając nawet odpowiedzi.) Bywalcy Quora odwecie downvoting jego odpowiedzi, nawet jeśli były dobre odpowiedzi.

Jest to ciągły problem z nowych sieci społecznych. Silicon gwiazd Doliny zdominować rozmowy. Bliski przyjaciel jest na + Google top 100 listy, nie mogę komentować na jednym ze swoich postów, nie trzymam diodę świeci dni w czasie jego licznych zwolenników stale odpowiada na post.

Choć może to stworzyć wielkie doświadczenie dla popularnych osób w Dolinie Krzemowej, a nawet dla czytelników w Dolinie Krzemowej, to nie sposób zbudować na rynek masowy społeczny sieci.

Mimo, że jak wiele treści i obecnie widzimy na + Google, ma ograniczoną odwołania. Posiada również niebezpieczne życie gruntowania jako nowicjusz albo spojrzeć na rozmowy i naśladować lub zdecydować, że nie jest to ich sceny. To tak, zaglądając do firm i wiedząc, że ludzie, którzy są wewnątrz to nic jak ty.

Widziałem to się raz po raz z hiper właściwości, takie jak digg, pyszne, FriendFeed, Wave, buzz i teraz + Google.

Nie byłem na Facebook w bardzo, dzień bardzo wcześnie. Ale byłbym gotów założyć się rozmowa nie była głównie o tech i życie tech kierownictwo. To było bardziej prawdopodobne, o gorących ludzi na kampusie, barów i restauracji, Cambridge, profesorów straszne, pogoda bzdura, sukces zespołu i załogi, który związał się z kim.

Jednym z moich pierwszych doświadczeń z co napędza zachowań społecznych online, kiedy pracowałem w AOL. Część naszego zespołu wyjechała do Dublina, aby spotkać się z naszym dev team. Pewnej nocy byliśmy i mój szef chugged Guinnessa. Zrobiłem film o tym i napisali go nie Uncut AOL filmami wideo. I IMED link do znajomego. W ciągu godziny, prawie każdy w naszym zespole na świecie nie widział.

Tego typu treści jest gówno ton bardziej interesująca dla większości ludzi (łącznie ze mną), niż dyskusje na temat tego, czy Google + powinien wydobyć na powierzchnię po każdym komentarzy ktoś czy kliknięcie +1 przycisk na stronie internetowej ma wpływ na Google +.

Paradoksalnie, w jakim stopniu ograniczenia Twitter stłumić rozmowy pomogły jej wzrostu. Ponieważ prawdziwe rozmowy trudno korzystać z Twittera (vs. tylko tweeting się swoją historią) nie oczekiwanie, że ludzie angażują się z Tobą w nim jest. Ponieważ tweets znikają jak wąż strażacki nadal tryska, łatwiej jest je ignorować. Wiem, I've zrobić.

To przemawia do wielu osób, które spopularyzował Twitter: lista gwiazd, mediów, polityków i megabrands. Ich głównym celem na Twitterze jest odnoszą się ich wersję wydarzeń. Nie chodzi o rozmowy z publicznością. CNN naprawdę nie chce z tobą porozmawiać. Chcą rozmawiać na r

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz