sobota, 9 lipca 2011

Zapytaj Slashdot: życie bez Internetu At-Home Access?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Goq8wRIVNj8/Ask-Slashdot-Living-Without-Internet-At-Home-Access:
Anonimowy czytelnik pisze: "Zdecydowałem, że Internet nie jest już pozytywny wpływ na moje życie i jestem zainteresowany anulowanie moich usług. W interesie nie rezygnując wszystkich cyfrowych udogodnienia, mam zamiar założyć małą intranet, hosting kilka zasobów, które myślę, że chciałbym mieć dostęp do regularnie (np. zrzut tekstu z Wikipedii). Ja też jeszcze dostępu do Internetu w biurze, i mieć łatwy dostęp do publicznych sieci Wi-Fi . w bibliotekach i kawiarniach Moje pytania są w ten sposób:?? Czy ktoś ma jakieś doświadczenia życia bez internetu Co poważnych uciążliwości napotkali Jakie środki należy umieścić w intranecie Czy jest coś jestem z widokiem "?

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz