piątek, 29 lipca 2011

Zapytaj Slashdot: Jak chronić dane na Android?

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ZquYo4iqh2A/Ask-Slashdot-How-Do-You-Protect-Data-On-Android:
Gibbs-Duhem pisze: "To czyni mnie bardzo zdenerwowany, że mój telefon z systemem Android ma dostęp do poczty elektronicznej / AIM / G-talk / Facebook, chroniony wyłącznie prawdopodobnie dość łatwo hacked system geometryczny ochronę hasłem. Nawet więcej, bo po prostu związane telefon Port USB umożliwia pełny dostęp do pamięci wewnętrznej i karty pamięci SD, niezależnie od tego, czy wprowadzeniu hasła. Nie mam pojęcia, jak wiele z tych informacji, od pamięci podręcznej e-maili do hasła przechowywane w postaci zwykłego tekstu są dostępne podczas montażu urządzenia jako dysk USB i że mnie martwi. " Przez resztę pytanie Gibbs-Duhem chodzi o kwestie bezpieczeństwa Android, przeczytaj poniżej.

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz