wtorek, 9 sierpnia 2011

Facebook Klastry Tematy w News Feed, otwiera puszkę Pandory

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/gtucS3QxqYc/:
Screen shot 2011-08-08 at 1.39.37 PM

Facebook został próbuje dowiedzieć się jej News Feed od początku programu w 2006 roku, i oczywiście, bo to Facebook każdym razem, gdy zmienia absolutnie wszystko wydaje się rzucać użytkowników do zamieszek. W dniu dzisiejszym firma rozpoczęła ostatni etap przyrostowe w jej dążeniu do próby sensu sama ilość danych w czasie rzeczywistym to procesy: Zagregowane klastrów Wątek w RSS Facebook News.

Facebook jest podobno planuje na tworzeniu niefiltrowane News Feed, które otworzą bramy na cały strumień rzeczy wspólne (teraz pasza jest algorytmicznie filtrowane przez takie rzeczy jak blisko jest do osoby, która dzieliła się, praktykę i celowego działania, jak lubi).

Zgaduję, że w ramach przygotowań do masowej zmiany zespołu News Feed pomyślał: "Hej, co kilka sposobów, możemy zmniejszyć w ten sposób pokazać gówno?"

I co jeszcze wymyślą? Chociaż nie jestem pewien co to ostatecznie ich w sklepie, co rozpoczęła dzisiaj było agregacji stronę Tematy, tak, że gdy Twój post znajomych coś związanego z Apple na przykład, robi połączone w klaster z wszystkich opowieści innych o Apple i tagi strony fanów Apple. Na przykład kilka opowieści o iPhone spowodowało to pół-odpowiednich klastrów o iPhone. Tyle tylko, że mój post nie miał znaczenia w ogóle.

Facebook powiedział, że będzie to za pomocą Natural Language Processing, aby dopasować słowa w aktualizacji statusu do strony marki, ale nie będą korzystać z redaktorów lub analizy sentyment do filtrowania lub klastra negatywny lub pozytywny opowiadań, ani zagrody niepowiązanych elementów. "Z całą pewnością komiczne lub niesmaczny kombinacje posty", mówi Inside Facebook Josh Constine. Zobacz klastra Jezus powyżej.

Choć wydaje się oczywiste, że Facebook jest w ten sposób do zwiększenia zaangażowania na strony dla fanów, nie wydaje się, aby dodać dużą wagę do użytkowników i wrzucić do marki.

Wydaje się, że mogłoby to być napotkasz wiele takich samych problemów, że Twitter ma z spróbuje przypisać treści generowane przez użytkowników do rozbudowanych treści. Z 700 mln użytkowników, możliwość fałszywych alarmów jest niesamowity. Równie dobrze moglibyśmy rozpocząć "Wysłany O Fail" Tumblr teraz.

Ale podczas gdy wymagane "Nienawidzę zmienić wszelkie" poruszenie rozpoczął na ściany , gdzie nowa funkcja została ogłoszona, nie słyszałem dużo narzeka na swój (relatywnie bardziej tech savvy) RSS News. Może dlatego, że funkcja nie wydają się być realizowane we wszystkich dziedzinach.

Ja osobiście nie widziałem klastra od około godzina piętnasta PST dziś i jeden użytkownik poinformował, że kanał został niedawno agregacji łączy staroświecki sposób ak "... 5 znajomych wspólne link".

Może ktoś tam w Palo Alto sobie sprawę, co próbowali osiągnąć to cholernie trudne i unlaunched? Poprosiłem Facebook PR jeśli już wycofał w ogóle na temat funkcji i nie otrzymaliśmy jeszcze komentarza.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz