wtorek, 9 sierpnia 2011

Nielsen przejmuje Marketing Analytics, Inc

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/5zHDXBHb-Fc/:
nielsen-logo

Dziś Nielsen ogłosił, że nabyła Analytics Marketing, Inc, wiodący dostawca analiz i zaawansowane oprogramowanie planowania. Obecnie firma ma 52 pracowników, z których dołączy do zespołu Nielsen. Umowa obejmuje również nabycie innych aktywów, w tym oprogramowanie i realizowanych projektów klienta.

Przejęcie to celem jest umożliwienie Nielsen lepiej zapewnić sprzedawców dóbr konsumpcyjnych, z "uwagi na wpływ mediów i marketingu najbardziej kompletne i aktualne" firmy mówi w wersji . Byłby to wyraźną przewagę przy opracowywaniu planów marketingowych wszystkich kanałów, w tym reklam online i offline, promocje w sklepach i promocji konsumenckich.

"Szybko poruszające marketingu dóbr konsumpcyjnych wymagają zaawansowanego, w czasie rzeczywistym, inteligentne spojrzenie analityczne", powiedział John Lewis, prezes i dyrektor generalny konsumentów w Ameryce Północnej, Nielsen. "Łącząc globalny zasięg Nielsena z doświadczeniem Marketing Analytics i zaawansowanego modelowania i scenariusz aplikacji planowania, możemy jeździć wzrostu wartości dla naszych globalnych klientów poszukujących optymalnych marketingowych i poziomu wydatków w celu maksymalizacji ich sprzedaży."

Analytics Marketing, założona w 1991 roku, ma siedzibę w Evanston w stanie Illinois To historycznie pomógł firm zmierzyć oddziaływanie ich planów marketingowych dzięki połączeniu głęboko modelowania z doświadczeniem w aplikacji.

Warunki transakcji nie zostały ujawnione.



Firmy:
NIELSEN
Strona WWW:
http://nielsen.com
IPO:
26/1/2011, NLSN

Nielsen jest firmą pomiaru widowni, która śledzi TV, internet oraz radio na całym świecie użytkowania.

Dowiedz się więcej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz