poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Jaki procesor mam kupić? Szalonych cen Intela sprawia, że ​​moja głowa boli

Ciekawe wiadomości w url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/asvUs49XYQI/what-processor-should-i-buy-intels-crazy-pricing-makes-my-head-hurt.ars:

Nadszedł czas dla mnie, aby złożyć nowy komputer. Core 2 Duo E6700 kupiłem w ciągu kilku tygodni od jego wydania jest obecnie pięć lat, i choć to służył mi dobrze, jeśli chodzi o najnowszych gier i budowy oprogramowania w Visual Studio, to nie tylko, że szybkie. Zarówno procesor a moja karta graficzna, Radeon HD 4830, należy wymienić na coś nowszego i lepszego. Wydanie października Battlefield 3 w końcu pchnął mnie na krawędzi: potrzebuję nowego komputera, aby grać w tę grę w pełnej krasie.

To będzie ważne uaktualnienie. Zamierzam zachować swój twardy dysk, umiłowani Dell klawiatury Clicky, a twin Dell U2410 monitory, ale wszystko inne będzie go; płyty głównej, procesora, pamięci RAM, karta graficzna, tuner TV, napęd optyczny, a sprawy są wszystko za wymiany. Napęd optyczny też, że mam wystarczająco dużo starych gier na CD i DVD, które wodowania nośników optycznych nie jest to realne jeszcze.

Wiele z wyborów składowe są dość łatwe. Ale jeśli chodzi o procesory i płyty główne, jestem flummoxed. Sandy procesorów Intel Most ma wyraźną przewagę wydajności, więc są one naturalnym wyborem dla każdego systemu budowania. Ale wtedy godziłoby to system ustalania cen Intela, który należy kupić?

Przeczytaj resztę tego artykułu ...

Przeczytaj komentarze do tego wpisu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz