poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Jestem Zamykanie połączeń telefonicznych

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/CQpbKAVmbMc/:
phone

Zainspirowany przez MG Siegler w "Jestem Rzucenie Wyślij" polemikę, choć jest to stanowisko byłem sens pisać przez dłuższy czas. Chciałem zapisać ją na moim osobistym blogu, ale hej, jeśli MG mogą rant o jego ciągła walka z jego skrzynki e-mail tutaj na TechCrunch, powinienem mieć prawo do informowania o mojej nienawiści do rozmów telefonicznych, jak również.

A jako bonus, mogę łatwo punkt z powrotem do tego postu dla każdego, kto pingi mnie i prosi o "szybkie - 2 minut topy, przysięgam - telefon" w przyszłości.

Oczywiście, oczywiście nie jestem rzeczywiście rzucić telefonów w żadnych okolicznościach. W rzeczywistości, moja rodzina i przyjaciele mogą mieć pewność, że nadal będę dostępne na mój telefon 24 / 7 - na lepsze lub gorsze.

Ale zakazu niektórych jest to absolutnie konieczne rozmowy telefoniczne - które sprowadzają się do zaledwie kilku na miesiąc, jeżeli - wszystkie głosowych komunikacji dla celów zawodowych jest wykluczone, w tym Skype, Viber, połączeń komórkowych i stacjonarnych. Możesz zadzwonić do mnie szalony, ale jestem pewien, że będzie świetny, chociaż, być rzetelne, to jest dość łatwa decyzja dla mnie zrobić.

Jestem z siedzibą w Europie, a ponad 90 procent moich rozmów z przedsiębiorców, inwestorów, współpracowników i innych ludzi, komunikować się ze za to moja praca opiera się w USA, więc naturalnie większość mojej pracy polega na e-mail (które don ' t nienawiści), komunikatory internetowe i inne formy komunikacji cyfrowej nieobejmujące mi o nazywanie kogoś lub odebrać telefonu.

Nie jestem także native językiem angielskim, więc zazwyczaj w najlepszym interesie drugiej strony nie ma mnie rozumieją i interpretują wszystko on mówi przez telefon. Mówię wiele języków, ale nawet w moim ojczystym języku Wolę dostać e-maile, aby nie dostać rzeczy pomieszane.

Oprócz różnica stref czasowych i zastrzeżeń językowych, istnieją trzy główne czynniki, które przekonały mnie do przestać pracą rozmów głosowych w ogóle.

1) Halo? Przerwy zabić moją produktywność

Przynajmniej jeśli chodzi o mnie chodzi. Widzisz, z mojego doświadczenia, nie można być dobrym tech blogger, gdy nie jest stale utrzymując uwagę na to, co dzieje się w coraz rozwijającym się przemyśle technologii.

Oznacza to, śledzenie wychodzący z tysięcy firm, patrząc na przewody i co inne publikacje pisać lub mówić, ale również utrzymywanie oko na e-maile, tweety, Skype lub wiadomości Facebook źródeł. Jesteś zadzwoń a ja odpowiadam, że oznacza, że ​​spadek nie tylko to, co robię, ale także to, co miałem zamiar robić w kolejnych kilku sekund lub minut.

To jest po prostu ogromne rozproszenie uwagi podczas codziennej aktywności zawodowej dzieje się skacząc z jednej przeglądarki karcie lub oknie wiadomości do następnej co kilka sekund. Być może trzeba dzwonić do swojej pracy, lub nie masz nic przerwy, ale na pewno jest głównym ból w tyle dla mnie.

2) To niemożliwe - a przynajmniej nie aż tyle łatwe - do wyszukiwania. Lub archiwum. Lub do przodu.

Jeśli ludzie wysłać mi e-mail lub Skype, co oznacza, że ​​mogę nad nim na moich warunkach, na moją wygodę, ale oznacza to również, można łatwo odszukać istotę dany komunikat. Nagrywanie / transkrypcji rozmów telefonicznych dałoby mi możliwość cyfrowej archiwizacji i będą mogli przeszukiwać rozmów głosowych, ale to uciążliwe, że po prostu uważam, nie jest warte bólu.

Czy nie jest to łatwiejsze dla wszystkich zainteresowanych, kiedy można po prostu zrobić wyszukiwania aby uzyskać sedno rozmowy, nawet jeśli to się stało, miesięcy lub nawet lat temu? I po prostu jest w stanie t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz