piątek, 23 września 2011

Australijski Sąd Zasady Google Ads Search OK

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/YZU3feLhnTI/Australian-Court-Rules-Googles-Search-Ads-OK:
daria42 pisze "długą australijski sądzie zastanawiając się, czy Google zrobił wystarczająco dużo aby odróżnić płatne reklamy normalne organicznych wynikach wyszukiwania dobiegła końca, z gigant wyszukiwania zwycięzca kraju regulator konkurencji. przypadku punkt orientacyjny wpływ jak Google ujawnia które wyniki wyszukiwania były reklamy - co powoduje, że teraz etykiety reklamy jako "Reklamy", a nie jako "Linki sponsorowane". Ponadto Google teraz zabrania firm z reklamy produktów lub usług, z którymi nie są związane - co znacznie trudne dla zawodników, aby sztucznie wziąć cenione pozycje w rankingach Google ".

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz