piątek, 23 września 2011

KISSmetrics pomaga Hone W dniu Statystyki faktycznie sprawę z raportów Cohort

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/j0NNDJvG92g/:
www.kissmetrics

Kissmetrics , uruchamiania analityczne, które pomoże Ci zachować zakładki, w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny, dodaje nowe narzędzie do pakietu produktów dzisiaj: Analiza kohorty .

Kohorty, dla tych, którzy nie są zaznajomieni z nimi, są grupy użytkowników, którzy zarejestrowali się w danym okresie czasu (powiedzmy, wszyscy, którzy podpisali się między 1 stycznia a 7, 2011). I ich późniejszej analizy może zaoferować kilka cennych informacji na temat w jaki sposób ludzie korzystają (lub zaprzestało stosowania) serwisu. Kissmetrics współzałożyciel Neil Patel wyjaśnia, że metryki próżności często widzimy obecnie przedmiotem dyskusji w prasie, jak całkowita liczba użytkowników, może być mylące. Na przykład, witryna może mieć wzrost ogólnej ilości każdego miesiąca, ale wzrost ten może być zasilane wyłącznie przez wzrost nowych zapisów - które mogłyby maskować fakt, że użytkownicy starszych zanika.

To miejsce, gdzie grupie raportów przydać: będą one pozwalają złamać ogólnej liczby użytkowników na różne grupy, a następnie zobaczyć, jak każda z tych grup korzystać z usługi w ciągu, powiedzmy, przez następnych sześć miesięcy. Może to być pomocne zarówno do mierzenia wartości życia użytkowników, a także zobaczyć, jak wielki wpływ mają nowe funkcje na każdej grupy użytkowników. Kissmetrics pozwala także dalsze przerwy użytkowników się na kohorty podstawie tego, jak zostały one określone witryny.

Patel przyznaje, że istnieją inne usługi, które określone zaoferować Raporty kohortowe, jak również, w tym Mixpanel i RJMetrics, ale mówi, że ich produktów, przynajmniej w miarę kohorty są zainteresowane, daje użytkownikom mniejszą elastyczność (uważa także, Kissmetrics jest łatwiej użytkowania). Patel mówi jeden z kluczowych funkcji oferowanych przez Kissmetrics, że inni nie mają, jest możliwość "powiększyć" na każdej grupy w dół do poziomu pojedynczych użytkowników.

Kissmetrics jest dostępna za darmo przez 30 dni okres próbny, z planami premii, po tym początku dolarów 29/month (wzrost cen w zależności od wielkości rozmiar i ile punktów danych jesteś tracking).

Jeśli jesteś zainteresowany dowiedzieć się więcej o kohorty, Evernote CEO Phil Libin wcześniej mówił szczegółowo o tym, jak jego firma korzysta z tego rodzaju danych.


:
Strona WWW:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz