sobota, 24 września 2011

Ból Netflix to zysk Blockbuster w

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/At0cJOvKXzU/:
Qwikster

Od redakcji: Gość autor Tien Tzuo jest prezesem Zuora , firmy rozliczeniowe subskrypcji. Wcześniej był dyrektorem ds. strategii i Nr 11 na pracownika Salesforce.com.

Przez lata, mam wskazał Netflix jako jeden z przykładów świeci Gospodarki subskrypcji. Ale w ciągu dwóch tygodni boleśnie długi, Netflix zrobił ogromny pomyłka, naruszone zaufanie swoich klientów, a nawet otworzyła drzwi do jej rzekomo starszy długo pokonanych, Blockbuster!

Niewiele o tym pamiętać. Netflix zaczynał jako DVD za pośrednictwem poczty, ale z tym samym ograniczenia w handlu detalicznym doświadczenie Blockbuster (np. opłaty za późno, itp.). Następnie Netflix sobie sprawę, że coś ważnego zmieniło firmę na zawsze. Sukces nie był przywiązany do liczby płyt DVD to wysłane. Była to liczba klientów mieli i może trzymać. Rabid lojalności klientów było kluczem do sukcesu wtedy i jest do dziś.

To, co Gospodarki Subskrypcja jest o: budowa i zarabianie długoterminowych relacji z klientami. I klienci muszą czuć się tak, jakby były w kontroli relacji, a nie dostawcy. Jeśli dostawca sprawia, że ​​jednostronne zmiany w relacji, a cena jest duży, że naruszyli tej relacji i narusza zaufanie klientów. Jeśli nie dają mi wybór, to nie jest związek.

Netflix to wiedział wzrostu cen i podział strumieniowych i DVD-by-mail miał być katastrofalne. Jako dostawca, nie można przyjąć za pewnik, relacjami z klientami, i właśnie to Netflix nie.

Przenieść Netflix również otworzył drzwi do Łazarza (tj., Blockbuster) do skoku w jak uzasadniony gracza. Streaming i DVD-by-mail $ 10/miesiąc dla abonentów Dish ? Wygląda na to, Blockbuster tylko nauczał Netflix moc pakowania i cen w gospodarce subskrypcji. Oni po prostu dał Netflix jest 24 milionów klientów innego wyboru.

Oczywiście, Blockbuster jest dalekie Netflix w zakresie biblioteki tytułów, urządzenia i dostępności. Ale Amazon Prime. Podczas gdy wszyscy piszą, że Netflix uniknął kuli, zegar tyka. Wybór jest kliknięcie i Netflix lepiej zajmować się jak odbudować zaufanie swoich klientów.


Firma: Netflix
Strona WWW:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz