niedziela, 18 września 2011

Masterpiece: Pro 2 Tony Hawk Skater na Dreamcast

Ciekawe wiadomości w url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/KEpLS-Lq0pg/masterpiece-tony-hawk-2-for-the-dreamcast.ars:

Trudno mówić o ważnych meczów bez zagłębiając się w brzydki świat autobiografii, ale mocno wierzę w najlepsze gry są te, które są ważne nie tylko w świecie gier, ale także do własnego rozwoju. Tytuły, które przecinają w momencie, gdy zarówno w przemyśle, a nasze życie zmieniło się zawsze będą te, które współbrzmią z, i dlatego z serii Masterpiece może być hit i miss z czytelnikami. Niektórzy ludzie mają czas, że z pisarzy, którzy podjęli się pęknięcie w danym tytule, a inne nie.

Tony Hawk to gra odkryłem w piwnicy domu mojego dobrego przyjaciela Scotta i próbowałem go tylko dlatego, że jego brat zostawił na w PlayStation. Scott i ja mieliśmy zrobić coś, co dzień, ale skończyło się gry na godziny, a nawet znalezienie się sam w piwnicy Scotta. Pod koniec dnia, miałem własną kopię.

Gry niekiedy trwać wiele godzin, by zatopić ich haki do nas, ale Tony Hawk była pierwszą grą, że był w stanie wykonać nawet clumsiest głupcy wierzą, że skateboarding musiał być najbardziej zabawne można ewentualnie mieć. Tony Hawk to gra rytm na długo przed Guitar Hero pojawił się, kiedy zaczął paznokci sztuczka po trick, gry i kontroler zniknął. To był tylko ty i powietrza.

Przeczytaj resztę tego artykułu ...

Przeczytaj komentarze do tego wpisu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz