piątek, 16 września 2011

Reklama sieci Longboard mediów Staje W 6 milionów dolarów

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/elm4_ObxZ7c/:
Screen Shot 2011-09-15 at 7.22.23 PM

Sieć reklamowa Longboard mediów ogłasza 6.000.000 dolarów w Serie A dzisiaj finansowania, z Equity Level . Zarządzanie zapasami reklamy on-line ponad 30 nieruchomości w tym thefind.com , shop.com , overstock.com , buzzillions.com i become.com , Longboard mediów porównuje się do "Glam Media" dla e-commerce.

Longboard mediów był rentowny, ponieważ został założony przez byłych pracowników eBay Scott Engler i Jim Barkow w 2008 roku, a jej sieć reklamowa ma potencjał, by dopasować się do publiczności ponad 63 mln ludzi, w zależności od jego wydania finansowania. Firma podaje, że służył ponad 3 mld EUR, wypłacona w 2010 wrażeń sezon wakacyjny i zwiększyła bazę wydawca ponad 40% w 2011 roku.

Dawniej uruchomiły firma planuje na temat korzystania z pieniędzy, aby nabrać na personel i dalej inwestować w to jego technologia kierowania reklam.


Strona WWW: longboardmedia.com
Data uruchomienia: 11 sierpnia 2008

Longboard Media jest wiodącym commerce pionowe sieci reklamowej stanowi jedynie premii handlowych, recenzje produktów i detalicznych wydawców. Longboard Media zapewnia największą publiczność kupujących osiągając 48-55M + konsumentów każdego miesiąca w witrynach takich jak Overstock, Shop.com, Become.com, Smarter.com i thefind.com.

Dowiedz się więcej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz