piątek, 16 września 2011

Słynny fotograf Wildlife Busted Dla Korzystanie Wizerunki

Ciekawe wiadomości w url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/lAR_JLa9zzw/Famous-Wildlife-Photographer-Busted-For-Using-Stock-Images:
Nikt nie wie lepiej niż Wielokrotnie nagradzany fotograf dzikiej przyrody Terje Helleso jak ciężko może być, aby uzyskać idealne ujęcie w out-of-the-way lokalizacji. Dlatego kiedyś obrazy. 47-letni fotograf nagroda zeszła setki zdjęcie jako własne w ciągu kilku lat. Z artykułu: ". W środę, głęboko skruszony Helleso mówił do lokalnego radia dał problemy ekonomiczne jako powód, ale głównie chodziło o własne żądania zbyt wysokie na siebie, by odnieść sukces, powiedział:" Byłem pod ciśnieniem. przede wszystkim od siebie, i dałem w pokusie. Patrząc wstecz, jestem zaskoczony, że uciekł z nim tak długo, i że udało mi się zachować pozory, aby moja żona i wszyscy inni, "powiedział."

Czytaj więcej o tej historii w Slashdot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz