sobota, 10 września 2011

Wewnątrz fabryce w Austin Capital 2011 Demo Day

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/da_yOYdJ02I/:
Capital-Factory

Uwaga wydawcy: Jacob jest Associate Venture z Shasta Ventures . Przed dołączeniem do Shasta, Jakub pracował w programie BizSpark firmy Microsoft i był "facet biznesowy" VentureBeat. Postępuj @ jacob na Twitter tutaj .

To był absolutnie cudowny dzień w Austin w zeszłym Środa, umiarkowany i przewiewny 89 stopni. Z tych dni, które wydawały się dojrzałe z możliwości. Uruchamiania społeczności Austin zebrała masowo na University of Texas, aby usłyszeć boiska z pięciu spółek debiutujących z Fabryki Capital , akcelerator Austin uruchamiania lata. Atmosfera była optymistyczna i pełna energii.

Uruchamiania społeczności w Austin jest bardzo dobrze, jeśli zdarzenie było żadnego wskazania (w sesji popołudniowej widzieliśmy również demo z 15 najlepszych i najzdolniejszych w Austin ogólnej). Mimo stosunkowo niewielkiej obok Silicon Valley w Nowym Jorku, "Hills Silicon" jeden z najbardziej ciasnym i współpracy z każdym sam doświadczyłem.

Oto szybki rzut oka na każdym z pięciu 2011 firm Fabryka Capital. Widzieliśmy bardzo polerowane prezentacje i wspólny temat firm pracujących na naprawdę duże możliwości, ale skupienie się na początkowym branż, gdzie mogli pokazać przyczepność i zrobić szybkie postępy. Myślę, że to (dobrze) artefakt pragmatyzmu Austin, a jego siła w marketingu, sprzedaży i rozwoju firmy.

StoryMix mediów została założona przez męża i zespół żona Ariane i Mike Fisher, StoryMix mediów w końcu sprawia, że wszystkie te krótkie filmy, robić zdjęcia z iPhone i kamery Odwróć przydatne. To trochę jak Animoto wideo.

Z zaplecza własne auto-edit-i-splicing technologii, StoryMix pozwala łatwo tworzyć, publikować i udostępniać krótkie filmy z rodziną, przyjaciółmi i Facebook. Biorąc Color-owskiej podejście z ich nadchodzącego aplikacja na iPhone, stają się one proste dla ludzi, na tej samej imprezie, jak np. ślub, do filmów wideo i wyślij je do cloud-based deski rozdzielczej, które mogą być wspólnie organizowane w jeden spójny wideo i opublikowane na Facebook, aby oznaczyć wszystkie znajomych w ich żenujące tabeli taniec chwil.

Tutaj przykład widzieliśmy wyglądała świetnie. Firma koncentruje się przede wszystkim na rynku wesela, które jest oczywistym wyborem. Firma powiedziała nam, że mniej niż 1 / 3 wszystkich śluby filmowania, mimo niezliczonych miliardów , które są w inny sposób przeznaczyć na tę okazję.

Krytyka: Podczas gdy skupiamy się na kierowanie jednym pionie, osiągając rentowność i zbieranie pieniędzy anioła paliwa marketing pozyskiwanie klientów ogólny, jest to czysta gra konsumentów, w którym chcesz absolutnego braku tarcia i chcesz zachęcić off-label użytkowania przypadkach i kreatywności. Ich produkt wyjściowy w cenie 99 dolarów. Powinny rozważyć model freemium zdobyć tylu użytkowników, jak to możliwe, a potem zarabiać na usługi premium (patrz: Animoto).

Helpjuice automatycznie aktualizuje firmy stronie pomocy. Założyciel Emil Hajiric jest 18-letni cudownego dziecka, który niedawno przeniósł się z Bośni do Austin.

Najwięcej nowych firm w branży tworzenia solidnej firmy z gwiazd doświadczenia klientów, i jako takie są wytłoczone szybko reagować na produkt lub problemów technicznych. Jednak zespół wsparcia dostaje zalewany 24 / 7 przez typowe pytania, które mogą być łatwo answere

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz