sobota, 10 września 2011

Zadaniem CEO Na 200 Firma Osoba

Ciekawe wiadomości w url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/syM18nKAlPM/:
seth-sternberg

Ten post został napisany przez gości Seth Sternberg, dyrektor generalny i współzałożyciel Meebo . Jego ostatniego postu gości było o pracę przed premierą CEO starcie. W tym jednym, omawia, w jaki sposób zmiany pracy, kiedy wraz z rozwojem firmy do 200 osób.

Zadaniem CEO 200 firmy osoba jest bardzo różniło się od życia miałem 6 lat temu, tuż przed Meebo uruchomiona. To o wiele mniej o tym, co robię i dużo więcej o tym, jak włączyć inne. W dzisiejszym świecie, jeśli pomniejszyć do bardzo widokiem na poziomie makro, są trzy rzeczy, które robię. 1. Strategii. 2. Osób. 3. Alokacja zasobów.

Strategia

Zawsze słyszę, że część CEO zadaniem jest wymyślić "strategii". Ale co to naprawdę oznacza? W moim świecie jest słuchać, syntezy i komunikacji.

Słuchanie oznacza słuchanie wszystkich. Blogi, pracowników prasy, innych przedsiębiorców, inwestorów, klientów i użytkowników, którzy mogliby mieć ciekawy lub informacyjny punkt widzenia na czym firma się zajmuje. Bezposrednio razem tych okręgach postaci rynku.

Syntetyzując oznacza podejmowanie wszystkich tych rzeczy, które słuchałem, rozszyfrowanie sygnału (10% z nich) od hałasu (90%), i dostosowanie oczywiście w oparciu o nowe punkty widzenia lub nowych informacji. To rzadkie, że będziesz zbierać dokładne strategii należy postępować zgodnie z sygnału, ale umieścić go ze sobą i stosować własne sosem tajemnicy i masz zwycięzcy.

A na końcu przekazuje nowo utworzonej strategii (o ile zdecydujesz się na dostosowanie kursu) na rynek - tym samym ludzi, słuchałem. Pod koniec dnia, są firmy główny sprzedawca. Dla inwestorów, prasy, rekrutów, klientów i użytkowników. Musisz przekonać wszystkich tych ludzi, których słuchałem, że słyszałeś nich, zinternalizowane to wszystko, i wpadł na zwycięskiej strategii.

Razem, wzywam tych trzech fragmentów ścieżek strategii. Ty słuchasz, syntezy i komunikować się, a potem zacząć wszystko od nowa, słuchaliśmy cennych uwag po tym, jak przekazać.

Ludzie

Tak wiele rzeczy dzieje się codziennie, że bardzo trudno utrzymać się na szczycie tego wszystkiego. W rzeczywistości naprawdę nie można. Przeciwnie, można polegać na swój zespół dobrze własne kawałki układanki, które są odpowiedzialne za. Wymaga to wiele rzeczy, najlepszych spośród nich jest zaufanie.

Po pierwsze, musisz upewnić się, że mają prawo ludzi w odpowiednie pozycje. Za zapewnienie, że ich umiejętności (twardych i miękkich) są do tej roli, trzeba upewnić się, że nadal skalę do tej roli, gdyż nieuchronnie staje się bardziej złożony wraz z rozwojem firmy. Ktoś, kto był wielki na 100 osób może uderzyć w mur na 160 osób.

Po drugie, należy upewnić się, że osoby te są uprawnione do prowadzenia części show. Wiele z tego wzmocnienia jest poprzez informacje, które oczywiście musi być przekazane w jakiś sposób. Sprzeczne z intuicją, jak może się wydawać, zapewniając, że linie komunikacyjne są bardzo wysokiej przepustowości w firmie jest jednym z najlepszych rzeczy można zrobić, by dawać ludziom. Cóż ..., że nie i być micromanager.

Po trzecie, należy upewnić się, że już wyraźnie przedstawione misji do ludzi. Jeżeli kierownictwo nie rozumie misji i strategii, to nie będzie swoich zespołów. Zobacz, jak szybko postęp znieruchomieć bez jasno sformułowane strategii w miejscu-nie będzie ładna.

Po czwarte, są firmy szef rekrutację. Jeśli jeden z naszych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz