środa, 24 listopada 2010

"Szczególnie rygorystyczny" Sony Ericsson badania wad oprogramowania w USA za opóźnienie aktualizacji X10 w Eclair na AT & T

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://www.engadget.com/2010/11/24/sony-ericsson-faults-especially-rigorous-firmware-testing-in-u/:
Uważamy, że jest to ukryty sposób przekazywania złotówki do AT & T - ale cokolwiek to jest, Sony Ericsson USA rozszerzył starą, kruchy, Timescape obsługą gałązkę oliwną Xperia X10 właścicieli w Stanach Zjednoczonych, próbując wyjaśnić, co się dzieje z aktualizacja Eclair "wokół tych części. Zasadniczo, firma twierdzi, że coraz aktualizacji w USA jest sposób trudniejsze niż gdzie indziej z powodu "wymagania techniczne, jakie muszą być spełnione", na które Sony Ericsson "nie ma kontroli." Wina jest nakładany na "szczególnie rygorystyczny" cykl badań, które mogą (i prawdopodobnie, często) potrwa kilka miesięcy, dlatego że już do tej pory nie chciał ręczyć, gdy aktualizacja zostanie wydana. Szczerze mówiąc, jest jakiś sposób możemy zawodowy w naszej karcie gwarancyjnej, aby w trybie przyspieszonym z tych rzeczy? A co ważniejsze, by nas bleeding-edge rodzajów być gotowe do podjęcia tego ryzyka na szeroką skalę?

szczególnie "rygorystyczne Sony Ericsson usterek" testowania oprogramowania w USA za opóźnienie w aktualizacji Eclair X10 na AT & T pierwotnie ukazał się na Engadget Wed, 24 listopada 2010 14:23:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .

Permalink | źródło USA Sony Ericsson (Facebook) | Wyślij | Komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz