piątek, 17 grudnia 2010

Detaliści Dread Phone-Uzbrojeni Shoppers

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/nYndFxFzH3M/story01.htm:
Ponca City pisze "WSJ raporty, które do niedawna, detalistów można racjonalnie założyć, że jeśli po prostu skusić klientów do sklepów z kuszące promocje, klienci mogą być coaxed do zakupu bardziej opłacalne rzeczy. Ale teraz, marketerzy muszą zmagać się z kupujących, którzy mogą korzystać ich smartfony wewnątrz sklepów, aby sprawdzić, czy specjalne są naprawdę tak wyjątkowe. "sprzedawcy korzyść została erozji", mówi analityk Greg Girard, dodając, że około 45% klientów z smartfonów używała ich do wykonywania należytej staranności w sklepie ceny. czterech ścianach w sklepie nie stają się porowate. Chociaż kierownictwo sklepu mile widziane publicznie cen przejrzysty świata, handlu detalicznego ekspertów nie spodziewa wszystkie sieci zmierzyć się z surowym wyrokiem mobilnych porównania cen, a niektóre będą musiały znaleźć nowe sposoby, aby przeżyć. "Zaledwie kilka sprzedawcy mogą grać gry najniższej ceny ", mówi Noam Paransky." To będzie przyspieszenie upadku detalistów, którzy albo nie posiadają konkurencyjne ceny i doświadczenie sklepu standout ".

Czytaj więcej tej historii w Slashdot.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz