piątek, 17 grudnia 2010

Zapytaj Engadget: najlepsze lateksu myszy i klawiatury rozwiązanie?

Ciekawe wiadomości wyświetlane w http://www.engadget.com/2010/12/16/ask-engadget-best-latex-free-mouse-and-keyboard-solution/:
Wiemy, że masz pytania, a jeśli jesteś na tyle odważny, aby na całym świecie proszę o odpowiedzi, oto gniazdka to zrobić. W tym tygodniu Ask Engadget pytanie przychodzi do nas z Cris, który nie wydaje się znaleźć lateksu myszy, że musi zapobiec reakcji alergicznych. Jeśli szukasz wysłać zapytanie własnego, spadek do nas na zapytać [at]] engadget [dawt com.
"Pracuję w biurze do dziesięciu godzin dziennie przed komputerem, gdzie moja prawa ręka spędza większość nadszedł czas na mój bezprzewodowy Microsoft Intellimouse Explorer 2.0. Jest to mysz Kochałem, ale nie ma problemu. Odkryłem że jestem uczulony na lateks gumy użytej do myszy. Chociaż nie miałem trudny czas znalezienia posty online z osób skarżących się na ten sam problem, miałem bardzo trudny czas znalezienia rozwiązania. potrzebuję lateksu mysz, najlepiej o cechach podobnych do Intellimouse tak bardzo kocham;. Łatwo znaleźć wiele rzeczy w lateksu różnych oczywiście myszy nie są w tej grupie!. "Dzięki
Tak więc wszelkie sugestie dotyczące Cris? Sporo ludzi uczulenia na lateks, i to jest granica można wierzyć, że nie zawierają lateksu życia myszy w klin świat pełen możliwości. Jeśli już udało się odkryć klejnot, który pasuje do rachunku (lub danej klawiaturze, a my jesteśmy w tej sprawie), spadek podpowiedź w komentarzach poniżej.

Zapytaj Engadget: najlepsze lateksu myszy i klawiatury rozwiązanie? pierwotnie ukazał się na Engadget Thu, 16 grudzień 2010 22:39:00 CEST. Zapoznaj się z warunkami korzystania z kanałów .

Permalink | | Wyślij | Komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz