Picknz pisze "The Telegraph, że naukowcy odkryli tekstylny może poprawić umiejętności uczniów, dając im dodatkowe narażenie na słowotwórstwa poza dzień w szkole. Według raportu, związek pomiędzy pisowni i wiadomości tekstowe mogą być wyjaśnione przez" wysoce fonetyczne "na skróty używane przez dzieci i świadomości alfabetycznym wymagane do pomyślnego dekodowania słów." Możliwe jest również, że stosowanie textism zwiększa wartość ze względu na sposób pośredni, w których używanie telefonu komórkowego może być rosnące narażenie dzieci do drukowania poza szkołą " czytamy w raporcie. "Jesteśmy teraz zaczynamy dostrzegać spójne dowody, że korzystania przez dzieci z skrótów tekstowych ma pozytywny wpływ na ich umiejętności ortograficznych," dodaje prof Claire Wood. "Nie ma dowodów, że plac zabaw językowych podczas korzystania z telefonów komórkowych jest szkodliwe rozwój umiejętności. "
Czytaj więcej tej historii w Slashdot.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz